VickeX Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Röstningen är avslutad! Och vinnaren är Siana! Grattis! Här följer slutplaceringarna: 1a. Siana (med 14 röster) 2a. Eliizar (med 9 röster) 3a. Lofon (med 8 röster) 4a. Foo (med 5 röster) 5a. VickeX (med 1 röst) Tävlingen är avslutad, men ni som inte röstat ännu får gärna rösta ändå. Bidragen står i samma ordning som dem anmälde sig. Utifall att det skulle bli något problem med länkarna i pollen så finns här en lista: VickeX - Pasta Man - Siana - Robot King - Foo - ROFLCopter - Lofon - Never Surrender - Eliizar - Teddybjörnen Fredriksson Skriv gärna kommentarer till alla låtar! VickeX - Inte så nöjd. Är väldigt nöjd med texten som jag skrivit. Men jag gjorde till rösten för mycket och sedan så är det trist med en låt med sång är på i bakgrunden. Siana - Gillar Techno/Trance/Keyboard-musik och sen är det ett roligt gung i den när musiken blandas med din släpande sång. Eller rap som du kallar den. Foo - Jävligt rolig låt. Fast den var nära på att bli diskad. För riktigt en låt är det inte. Men den gick igenom, vist är jag snäll? Lofon - Riktigt bra med "riktiga" låtar i tävlingen. Dock är den inte lika bra som Muskeltroll. Och sedan så börjar jag fundera. Tänk om man ska ha en regel till nästa gång att låtarna Måste vara specialskrivna för tävlingen. Eliizar - :'( Redigerad 11 mars, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Lofon, utan tvekan btw, eliizars har jag på skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Lyssnat på alla, var väldigt roligt den här gången. Många bra och/eller iaf roliga låtar. Min röst går till Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Lofon låter som Hammerfall. Jag röstar eliizar, för jag skrattade så jävla mycket när jag hörde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Siana: Du som "sjunger" i din låt? Anyways, min röst går till foo, för hans otroliga trumspel.. och för att jag skrattade så jag ramlade av stolen Hans användande utav ljud är ju helgrymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Siana: Du som "sjunger" i din låt? Självklart, annars skulle jag ju inte kunna ställa upp. Musiken däremot har zentrix stått för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Lofon såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Vad har hänt? Alla rösterna är på noll. Nåja. Sist var ställningen såhär: VickeX - 0 Siana - 1 Foo - 4 Lofon - 2 Eliizar - 1 Och på alla röster som kommer nu läggs den summan till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Nehedu, försök inte! Foo hade bara 2 röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Nehedu, försök inte! Foo hade bara 2 röster. Jag försöker ingenting. Han hade 4 röster. Hur räknar du? 2 + 2 + 1 + 1 blir 6 inte 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Vicke: Angående ifall vi skulle ta och lägga till en regel om att låtarna måste vara skrivna speciellt till GTAsajten Song Contest, så är Never Surrender inte skriven till tävlingen, däremot så är den här versionen inspelad till tävlingen... Det finns ju fler versioner, och den här gjorde i jag för tävlingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag vet inte vad jag ska rösta! :'( VickeX - Bara titlen får mig att vilja rösta på dig. Du har valt en sån där låt som jag bara älskar, trots att jag inte hade hört den förr. Siana - Musiken var ju självklart svingrym, och "rappen" var lite smårolig. Fast jag hörde knappt vad du sade, lyrics tack? Foo - (Ta det som något positivt) Lofon - Kul med en så seriös låt i tävlignen. Dock inte min musiksmak för fem öre. Eliizar - Haha, den här låten har jag lysnat på ganska mycket. Den är svinrolig. Tips till er andra: Ladda ner hela RönnbyRadio-skivan. Jag seedar för fullt. Vote: Nej, inte riktigt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Vicke: Angående ifall vi skulle ta och lägga till en regel om att låtarna måste vara skrivna speciellt till GTAsajten Song Contest, så är Never Surrender inte skriven till tävlingen, däremot så är den här versionen inspelad till tävlingen... Det finns ju fler versioner, och den här gjorde i jag för tävlingen... Jo jag vet, och när *någon* skrev att han lyssnat på Eliizars låt förr så började jag tänka. Jag vet inte vad jag ska rösta! :'( VickeX - Bara titlen får mig att vilja rösta på dig. Du har valt en sån där låt som jag bara älskar, trots att jag inte hade hört den förr. Lofon - Kul med en så seriös låt i tävlignen. Dock inte min musiksmak för fem öre. Man tackar. Men jag kan säga att mitt bidrag också är seriöst. Dock så hade jag ingen bra mick och sedan så finns det ännu ingen Karaokeversion till låten den är gjord utifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Eliizar lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Vote: Eliizar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Siana - Musiken var ju självklart svingrym, och "rappen" var lite smårolig. Fast jag hörde knappt vad du sade, lyrics tack? Jag var rädd att folk inte skulle kunna göra det. Spelade in den flera gånger och reducerade bruset så mycket jag kunde men min mick är för dålig. Här är lyrics: All Right! Yeah... Hello, is this microphone on? Okay. Listen carefully What I'm gonna tell you is... Oh shit I'm a small small robot in a small robot town Apart from you I got On my head a crown I live on batteries and oil Some other stuffs sometimes And never in my life I've seen any crimes No, we robots can behave But humans, oh my god You fucking do it all, you destroy your earth, your ball And still you look for more Well with this little call I'm telling all of you We're destroying the earth, boohoo! Yeah, I'm sorry Yeah, we're doing it Okay, all robots, get ready to launch... What? Why why why Do you ask me? Can't can't can't Can't you see, can't you see? We are kind of helping you We are kind of saving you From an evil faith So hey hey hey Thank us All right now get ready to launch, all robots That's it Three two one, launch Goodbye planet Earth *Skratt* ... Och vad fan har hänt med rösterna? Redigerad 20 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag var rädd att folk inte skulle kunna göra det. Spelade in den flera gånger och reducerade bruset så mycket jag kunde men min mick är för dålig. ... Och vad fan har hänt med rösterna? Vet inte. Dom försvann efter en edit. Det är väl en bugg. Men jag kom ihåg dom som jag sa. Så dom jag skrev där räknas till dem som finns nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) VickeX - Umm,njae? Siana - Heliumpojken ^^ *går upp i falsett* Foo - Vet inte vad jag ska säga (men ta det positivt!) Lofon - Inte ens i närheten av muskeltroll! Tyvärr! Eliizar - Vote: Null. ?? Helvete heller Siana! Redigerad 20 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Jag var rädd att folk inte skulle kunna göra det. Spelade in den flera gånger och reducerade bruset så mycket jag kunde men min mick är för dålig. Här är lyrics: All Right! Yeah... Hello, is this microphone on? Okay. Listen carefully What I'm gonna tell you is... Oh shit I'm a small small robot in a small robot town Apart from you I got On my head a crown I live on batteries and oil Some other stuffs sometimes And never in my life I've seen any crimes No, we robots can behave But humans, oh my god You fucking do it all, you destroy your earth, your ball And still you look for more Well with this little call I'm telling all of you We're destroying the earth, boohoo! Haha, tillsammans med texten så blev det här stycket helt underbart. (w00t) Klart du får min röst! Edit: Siana - 3 Eliizar - 3 Lofon - 3 Number of votes: 18 Redigerad 20 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Siana - 3 Eliizar - 3 Lofon - 3 Number of votes: 18 . Vad har hänt? Alla rösterna är på noll. Nåja. Sist var ställningen såhär: VickeX - 0 Siana - 1 Foo - 4 Lofon - 2 Eliizar - 1 Och på alla röster som kommer nu läggs den summan till. Om man adderar de poängen blir det 17 röster, och Patrik har nullat. Whips. 18! Redigerad 20 februari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts