Vice. Skrivet 20 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Att inte tro att det skulle finna liv på en annn planet är som att tro att det inte finns liv på andra sidan jorden. Varför skulle vår planet, av alla miljarder planeter, vara den ända med liv?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ja det tror jag, vill verkligen tro på sånt med aliens, då jag är ganska intresserad av det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Nej, men jag tror att de existerar.Nej, men jag tror de existerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Nej, men jag tror att de existerar. Som Vice sa, och kanske någon mer så skulle det vara sjukt om det bara var på just jorden som det fanns liv. Universum är ganska stort tror man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Vote: Vet ej. Hur tusan ska man kunna veta? Och om det nu har varit främlingar på våran planet så vill jag ha grundliga bevis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Vote: nej men jag tror att de existerar. Men det beror på hur man ser det, ifall de besökte oss när vi lever/levde eller för 100 miljoner år sedan. Orkar inte förklara så jag laddar upp en bild Eftersom jag inte kan när allt levde och inte kan rita så kladdade jag littegrann: Alltså, hur stor är chansen att "dom" besöker oss när vi levde/lever ? Det är knappt en millimeter som vi har levt, på jordens "mätare". Men däremot kan dom ha besökt oss när vi inte levde... Obs, på bild ett är det en vulkan och ett moln. På bild två är det en dinosaurie, ingen hund. Redigerad 20 februari, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag tror att de kanske har varit här för länge sedan, vid Pharao tiden(elr fav det nu heter). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Obs, på bild ett är det en vulkan och ett moln. På bild två är det en dinosaurie, ingen hund. Vikken fin bild Angående de så tror jag att dom existerar och har möjligtvis varit någonstans nära jorden men inte så att dom varit PÅ jorden, alltså haft sina fötter eller vad dom har på jordens mark. Va var det egentligen som hände i Roswell ? Sa dom inte att USA:s militär försökte dölja det att dom hade hittat utomjordingar och var det inte även så att dom filmade när utomjordingarna obducerades? Och att filmen sedan blev stulen och nånting sånt, nån som vet mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Vikken fin bild Men vafan! Här sitter jag och sliter för att förstärka mitt G som jag har i bild, och du sitter och säger att bilden är skit ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Men vafan! Här sitter jag och sliter för att förstärka mitt G som jag har i bild, och du sitter och säger att bilden är skit ful! Alltså bilden är inte skitful men ful är den och du ritar säkert bättre i verkligheten än i dåliga paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Alltså bilden är inte skitful men ful är den och du ritar säkert bättre i verkligheten än i dåliga paint Neeej! Jag ritar exakt så i verkligheten också! skit ful och ful är i princip samma sak! Det låter bara coolare ifall man lägger till skit!! ( också Paint ) Redigerad 20 februari, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Vote: Nej, men jag tror de existerar Hörde förut att var 1000:de planet är beboelig, så det blir ju en hel del planeter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Vikken fin bild Sa dom inte att USA:s militär försökte dölja det att dom hade hittat utomjordingar och var det inte även så att dom filmade när utomjordingarna obducerades? Och att filmen sedan blev stulen och nånting sånt, nån som vet mer? Filmen visade sig senare vara en total bluff. Personerna som bevisade det syftade på att en kameraman under en obduktion som var så viktig inte borde prata, vilket han gjorde, och han var också väldigt ostadig på handen. Sen var det massa andra bevis också, men dom kommer jag inte ihåg. Själv så vet jag faktiskt inte om dom har varit här eller inte. Jag har läst många historier, och vad kritikerna säger, och observationerna låter mest som en saga, och inte som något som faktiskt hänt på riktigt. Däremot är vissa fenomen på himlen fortfarande oförklarade, som en observation som inträffade 1894 tror jag. Då kom det in sttormvis med rapporter från vittnen i USA som hade sett farkoster på himlen. Man har granskat vittnenas beskrivning av vad dom såg, och bilder på dom påminner mycket om luftskepp. Det enda kruxet är att den första oficiella luftskeppsflygningen gjordes först fyra år senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Vote: nej men jag tror att de existerar. Men det beror på hur man ser det, ifall de besökte oss när vi lever/levde eller för 100 miljoner år sedan. Orkar inte förklara så jag laddar upp en bild Eftersom jag inte kan när allt levde och inte kan rita så kladdade jag littegrann: Alltså, hur stor är chansen att "dom" besöker oss när vi levde/lever ? Det är knappt en millimeter som vi har levt, på jordens "mätare". Men däremot kan dom ha besökt oss när vi inte levde... Obs, på bild ett är det en vulkan och ett moln. På bild två är det en dinosaurie, ingen hund. Om dom nu är så intelligent och cilviliserade så att dom har kunnat tagit sig till våran planet, genom troligvis flera miljaders ljusår, så tror jag inte att dom kommer hit vid tillfället då jorden bara är bebodd av en massa Dinosaurer och fiskar som har IQ gråsten. Om dom nu är klipska att dom kan göra farkoster och liknande som kan ta dom ända hit, då tror jag att dom åker hit för att träffa den mest sofistikerade och intelligenta varlesen på jorden - människan. Alltså så tror jag att dom väntat med att komma hit tills nu människan fanns här, så att dom åtminstonde kan kommunicera med någon. OM dom ens har kommit hit då - jag tror inte dom har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 intelligentaStryk det ordet. Vohiti: Nej, men jag tror på att det existerar annat liv än på Tellus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Stryk det ordet. Jag menade bara i jämförelse med annat liv på jorden, och då får vi, människan, faktiskt nästan räknas som intelligent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag menade bara i jämförelse med annat liv på jorden, och då får vi, människan, faktiskt nästan räknas som intelligent... Visserligen finns det mycket intelligentare liv på jorden, både bland upptäckta, och troligtvist, bland oupptäckta djurarter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Visserligen finns det mycket intelligentare liv på jorden, både bland upptäckta, och troligtvist, bland oupptäckta djurarter. Gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Gör det? Nu var Firefox sådär svinigt rolig och slutade svara när jag skulle posta och jag orkar inte skriva om allting så jag förkortar svaret någorlunda: Vi kanske är mer utvecklade, men jag skulle aldrig vilja påstå att vi har utvecklats åt ett positivt håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts