Merkky Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Testade på skolans datorer eftersom min är värdelös, laggade som satan... AMD Sempron 3000+ 1,8 ghz 480 ram och nåt dumt grafikkort.. Ingen som vet av nåt demo till 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Testade på skolans datorer eftersom min är värdelös, laggade som satan... AMD Sempron 3000+ 1,8 ghz 480 ram och nåt dumt grafikkort.. Ingen som vet av nåt demo till 360? Finns ett demo till 360. Fast, det är inte att testa. Spelet suger helt enkelt. NFS känslan är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Finns ett demo till 360. Fast, det är inte att testa. Spelet suger helt enkelt. NFS känslan är borta. Riktigt stort W0RD! NFS Känslan dog i underground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Finns ett demo till 360. Fast, det är inte att testa. Spelet suger helt enkelt. NFS känslan är borta. Aldrig funnits någon känsla till något NFS spel alls, möjligtvis Porsche Challenge. Pro Street är betydligt bättre än alla Underground spel, och det klår Carbon med hästlängder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Aldrig funnits någon känsla till något NFS spel alls, möjligtvis Porsche Challenge. Pro Street är betydligt bättre än alla Underground spel, och det klår Carbon med hästlängder. Säkert mycket bättre än alla underground spelen. Hoppas på bra körkänsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Aldrig funnits någon känsla till något NFS spel alls, möjligtvis Porsche Challenge. Pro Street är betydligt bättre än alla Underground spel, och det klår Carbon med hästlängder. I min mening, så har de senare spelen varit de bästa. Detta nya, är bajs. Dom har försökt göra ett Forza 2 utan att lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 I min mening, så har de senare spelen varit de bästa. Detta nya, är bajs. Dom har försökt göra ett Forza 2 utan att lyckas. Om du säger att Carbon / Underground spelen är dom bästa har du missat mycket. Och jag ser ingen likhet mellan Forza 2 och detta eftersom Forza 2 är en simulator och inte det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Om du säger att Carbon / Underground spelen är dom bästa har du missat mycket. Och jag ser ingen likhet mellan Forza 2 och detta eftersom Forza 2 är en simulator och inte det här. Jag gillar arkad liknande bilspel. Med andra ord Underground/Most Wanted. Carbon var ingen höjdare, men det gick ändå. Och, det jag menar är att det är precis som att dom försökt göra en simulator men misslyckats så grovt så dom lät det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Men suck, gick in på Live och skulle tanka demot. Hittade först GHIII demot, så jag satte det i listan, sen NFS PS, sen några spel till. GHIII demot gick klart, sen började NFS, och under tiden spelade jag GHIII, då hängde sig allt, jag stängde av och startade igen, startade NFS nerladdningen, och den stog helt stilla på 71%. Då avbröt jag och startade igen, då hoppade den till 81% sen stannade den där... Nu kan jag inte tanka nåt demo.. What to do? Edit: Ignore that, it works now... Gillar demot, men, efter jag vunnit den dära speed challenge, kommer det inga fler race då? Redigerad 7 november, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Men suck, gick in på Live och skulle tanka demot. Hittade först GHIII demot, så jag satte det i listan, sen NFS PS, sen några spel till. GHIII demot gick klart, sen började NFS, och under tiden spelade jag GHIII, då hängde sig allt, jag stängde av och startade igen, startade NFS nerladdningen, och den stog helt stilla på 71%. Då avbröt jag och startade igen, då hoppade den till 81% sen stannade den där... Nu kan jag inte tanka nåt demo.. What to do? Edit: Ignore that, it works now... Gillar demot, men, efter jag vunnit den dära speed challenge, kommer det inga fler race då? jodå, till vänster i huvudmenyn finns det ett grip-race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 jodå, till vänster i huvudmenyn finns det ett grip-race Till höger var det. Kommentarer om demot: - Hatar att dom har ändrat lustgasen, nu är har man ett antal gånger, och då fortsätter den tills den gången är slut. - Bilen ser påtok för hård ut när man kraschar, det är snyggt, men bilramen ser ut och vara gjord av sten. Men jag älskar videorna när man kan kolla på bilen medans den voltar hit och dit, har kört flera gånger och bara satsat upp för nån liten klippavsats eller nåt bara för att se bilen volta och ha sig.. - Alternativen om hur man vill köra är ju dumma! Vilka var det? Typ, casual - nån som jag inte minns - king. Casual så går bilen hemskt sakta, iaf på grip-racet. Istället greppar den bra men svänger sakta. Den mellersta var väl nåt mellanting, och king så "ska man känna bilens råstyrka". King var ju iaf helt klart bäst... Men det lär ska köpas vid release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Ehm Need For Speed Prostreet-Reloaded Just a friendly reminder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Spelat fullversionen i drygt en och en halv timme nu, det är ett bra spel imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Spelat fullversionen i drygt en och en halv timme nu, det är ett bra spel imo Jag ville vara först ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Jag väntar fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Håller med om att det är roligt Har spelat det i nån timma nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 (redigerad) 1-2h kvar 55% är den på Redigerad 14 november, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Halvkul spel, ska utforska det mer, menyerna känns som en jävla sörja tbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Väldigt kul spel. Grötiga menyer - javisst, men det överlever man. Otroligt snyggt och flyter på bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Ni som har spelet. Kan ni jämt berätta lite? Hur är det typ när man köper bilar, cuztomiserar dom osv.? Funderar på att prova pc versionen lite snabbt och sen köpa PS3 versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts