Joe Dirt Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Har provat demot och konstigt nog kan jag köra på högsta grafik (Ingen AA dock) utan det minsta hack... Min data är: 2,8 Ghz Intel Pentium 4, Single core. 2x256 Mb ddr minne (Två olika företag och dom vägrar att samarbeta ? Geforce 7600 GS 256 GDDR 3 Så spelet är inte så krävande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Är det bara jag som tycker detta spelet verkar väldigt dåligt optimerat mot sina föregångare? Det är inte så mycket snyggare, men mycket mer krävande än tidigare spel. Joe Dirt: Din post säger emot min helt. Jag har följande specs: 2,0 dual core, 2gb dd2 ram, gforce 8600gt 512mb. Laggar som fan på medium utan AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Är det bara jag som tycker detta spelet verkar väldigt dåligt optimerat mot sina föregångare? Det är inte så mycket snyggare, men mycket mer krävande än tidigare spel. Dom har bytt spel motor så det är väldigt annorlunda från de andra spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Dom har bytt spel motor så det är väldigt annorlunda från de andra spelen... Visuellt sett är det inte så stor skillnad att det borde kräva så mycket mer = dåligt optimerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Fysiken drar ju en del på datorn också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Tankar nu, ska provspela hos en kompis eftersom min dator typ är värdelös... Vad säger ni, är det bra eller dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Fysiken drar ju en del på datorn också.. Självklart. Men varför skulle det vara så stor skillnad mot föregående spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Självklart. Men varför skulle det vara så stor skillnad mot föregående spel? Skador på bilarna osv, nu när det går fort så går det verkligen fort så spelet måste måla upp mycket snabbare osv. Men visst, lite dåligt optimerat är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Spelet sög Extremt lätt, krävande trots att det inte va så snyggt och ingen skada på bilarna... Det bästa var väl endå att det känns när det går fort, förut så körde man i 300 och det kändes som det gick i 150, du jävlar känns det att det går fort Man får bygga/trimma bilarna som i föregående spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Spelet sög Extremt lätt, krävande trots att det inte va så snyggt och ingen skada på bilarna... Det bästa var väl endå att det känns när det går fort, förut så körde man i 300 och det kändes som det gick i 150, du jävlar känns det att det går fort Man får bygga/trimma bilarna som i föregående spel? Du får ju sätta på skada på bilarna, det är inte default. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Aj fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Vad skriver du i? Tänkte skapa en tråd för NFS Pro street denna skapades ju innan det var planerat för NFS Pro Street. Så är det inte bättre skapa en egen tråd för NFS Pro Street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Tänkte skapa en tråd för NFS Pro street denna skapades ju innan det var planerat för NFS Pro Street. Så är det inte bättre skapa en egen tråd för NFS Pro Street Nej, denna tråden handlar egentligen om samma spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Nej, denna tråden handlar egentligen om samma spel. Det kan iofs förvirra folk... Kan inte bara någon mod ändra trådtiteln? Det låter som den bästa idén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Haha, kunde inte ens starta spelet på datorn. Dags för en ny kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Det kan iofs förvirra folk... Kan inte bara någon mod ändra trådtiteln? Det låter som den bästa idén. Ok bättre ändra trådtiteln så slipper folk bli förvirrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Spelet var tydligen väldigt krävande Med min kassa dator så fick jag dra ner allt på lägsta :/ Det var skoj faktist. Testade Casual och King. Casual var tråkigt, det var svårare att styra och motståndarna var skitdåliga. King var roligt. Styrningen var bättre och friare samt att man fick ett bra motstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Jag tycker bilarna var för ömtåliga men ibland för tåliga... Jag åkte utanför kanten en gång och så kom det ett gupp och BAM sa det och hela fjädringen gick sönder (Kanten var inte hög och bilen flög bara några decimeter ovanför marken) och sedan åkte jag av vägen med mening för att testa "car damagen" på högsta och jag flög 2 meter upp i luften och landande och slog sönder hela bilen men då kunde jag fortsätta köra Redigerad 4 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Otroligt kul demo. Också väldigt snyggt spel och väldigt bra optimerat (till skillnad från Crysis så funkar det här helt laggfritt maxat på 1680x1050). Tack EA Games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Spelade demot idag på PS3an faktiskt riktigt kul. Gillar verkligen hur man växlar med kontrollen. Ljudet och skadorna var mycket mumsiga. Detta spelet känns som något man måste köpa, äntligen något som är bättre än Most wanted och carbon Redigerad 5 november, 2007 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts