KvaddadPadda Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) EDIT: Repeat after me: Jag ska läsa hela posten innan jag postar. Jag ska läsa hela posten innan jag postar. Redigerad 14 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) HAH! Polisjakterna är (imo) det roligaste i NFS-spelen. Det var ju det som gjorde Hot Pursuit 2 så underbart. Även i senaste, Carbon, så kunde det vara skoj att leka lite med snutarna. Nu krävs det antingen något omänskligt i grafikväg eller något otroligt innovativt för att jag ens ska fundera på spelet. Och hör sen! Grafiken och röken är helt underbar imo. Och det vore jäkligt konstigt om snutarna skulle komma när dom racear lagligt? Redigerad 14 juli, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Grafiken och röken är helt underbar imo. Och det vore jäkligt konstigt om snutarna skulle komma när dom racear lagligt? Ber om ursäkt, missade länken. Kommer fortfarande sakna snutarna dock. Wow, grafiken var rejält schysst. Redigerad 14 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Längtar tills vi får se mer av driftning och hur röken ser ut där Att röken verkligen spinner runt däcken för en gångs skull är en sak för sig bara det. Redigerad 14 juli, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Spelet såg ju underbart ut, blir nog att köpa detta när man har ps3. Det som jag är lite orolig för är hur styrningen kommer att vara den såg inte så skön ut. Men jag kanske har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Spelet såg ju underbart ut, blir nog att köpa detta när man har ps3. Det som jag är lite orolig för är hur styrningen kommer att vara den såg inte så skön ut. Men jag kanske har fel. Rätt svårt att se med styrningen då han knappt styr något.. Han leker mest bara för att visa fysiken och grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Längtar tills vi får se mer av driftning och hur röken ser ut där Att röken verkligen spinner runt däcken för en gångs skull är en sak för sig bara det. Såg helt underbart ut. Längtar. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Den här gången missar dom inget heller, drag, drift, race osv är med allihoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Den här gången missar dom inget heller, drag, drift, race osv är med allihoppa Ska bli kul med laglig racing. Tycker det ska bli kul att slippa köra runt på gator i random påhittad stad medans man blir jagad av snuten. Redigerad 14 juli, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Kommer sakna att köra runt i staden själv och bli jagad av snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Kommer sakna att köra runt i staden själv och bli jagad av snuten Samma här, i mina dagar har jag spenderat mycket tid i freeroam-läget i Underground 2. Riktigt kul. Poliserna i Carbon och Most Wanted gillade jag dock aldrig riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 20 kronor på att soundtracket kommer vara sämre än de riktigt äckligt dåliga Carbon/Most Wanted soundtrackena. Och jag tycker polisjakterna har gjort de två sista spelen intressanta. Jag är inte en som tycker om såna spel, men åtminstånde så kan man ha haft roligt och gjort så att SUVs kör in i andra snutbilar för ett fnitter eller två. Kasst med laglig racing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 20 kronor på att soundtracket kommer vara sämre än de riktigt äckligt dåliga Carbon/Most Wanted soundtrackena. Och jag tycker polisjakterna har gjort de två sista spelen intressanta. Jag är inte en som tycker om såna spel, men åtminstånde så kan man ha haft roligt och gjort så att SUVs kör in i andra snutbilar för ett fnitter eller två. Kasst med laglig racing. Själv tycker jag att laglig racing ser jävligt kul ut Och röken, OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Polisjakterna sög i Most Wanted, dom var för långa och tråkiga. Carbon var lite bättre men ändå inte. Gillade att rejsa och jagas av polisen samtidigt, men spelet var alldeles för kort och det var för lite variation på banorna, samt att jag saknade Drag enormt mycket. Står fast vid att Underground 2 har varit det bästa av streetspelen, man kunde tuna som fan, staden var lagom stor, det var härligt att köra runt i Free Roam och utmana folk på gatan, mer sånt! Skulle vilja ha det lite som San Andreas, stor stad eller två, med landsbygd emellan, det vore härligt. Urvalet av bilar i Carbon var okej tyckte jag, så en kombination av Carbon och Underground 2 med inslag av San Andreas vore perfa. Ja, och bättre soundtrack ofc, Most Wanted tyckte jag var rätt bra, men Carbons var riktigt kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Nu när du nämner GTA så får jag svaga minnen av att EA sa att Pro Street skulle bli som GTA. Stämmer det? Jag kan inte riktigt komma ihåg var jag läst det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Om EA inte tar bort alltför mycket från föregångarna är det LÄTT att jag köper det här. Dock får grafiken hålla minst lika hög klass på Wii som Carbon gör. Det dom gjorde på GC var bara straffbart... Ehm. Vad jag vet så använder Wii samma grafik motor som på GC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Samma här, i mina dagar har jag spenderat mycket tid i freeroam-läget i Underground 2. Riktigt kul. Poliserna i Carbon och Most Wanted gillade jag dock aldrig riktigt.. Jo samma här. Kommer sakna det om de ej lägger in freeroam men chansen är ganska liten att de gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Jo samma här. Kommer sakna det om de ej lägger in freeroam men chansen är ganska liten att de gör. Den är inte liten, den finns inte då EA har sagt att det inte kommer att finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Varje NFS blir bara sämre och sämre. Har inte höga förväntningar inför ''Pro Street''. NFS:HP2 var slutet för NFS serien, sen gick det neråt. Hahahaha...PRO ZTREET Herregud EA. Redigerad 21 juli, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Kommer förmodligen inte skaffa det här. Det jag har sett hittills har varit föga intresserande. Tror jag ska installera Underground 2 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts