Kebab Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Föga upphetsande. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 (redigerad) Föga upphetsande. :/ Håller med. Vi fick se: Massa text som slängs in med halvdana effekter. En bil som startar. Två-tre smällar, visserligen ser de bra ut, då bilarna faktiskt går sönder! Inte så mycket mer. Redigerad 22 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Håller med att trailern inte bjuder på speciellt mycket "upphetsning". Men det intressanta med den är som RavenE sa att bilarna faktiskt går sönder och datumet som framträder i slutet av trailern 31-05-07. Detta tyder som tidigare sagt på att mer info och säkerligen filmer är på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Bläääää för NFS-serien, så trist och uttjatat! Japanska riskokare som alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Kommer detta till PC?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Kommer detta till PC?. Troligtvis till alla plattformar om jag känner EA rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 (redigerad) Kanske EA har nåt med EU att göra, kanske det är dit alla våra skatte pengar går EA gör spel för 40 miljarder vinner 10 miljarder, och går 30 miljarder på minus. Så då får dom våra skatte pengar av EU som är 30 miljarder> så blir dom tillbaks på plus Spelet såg intressant ut, eftersom bilarna änteligen går sönder. Hatar funktionen att krocka i en tegelvägg i 300 och bara rutan går söndär Redigerad 22 maj, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Verkar mer som om de sattsat på något i stil med "Hobby", du pimpar och tunar den alltså för nöjjets skull och åker ut på banracing istället för att leva på det i storyläget arbetar man säker som en glasmästare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Inte så mycket avslöjat, men, det motorljudet!! Love it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Ser nice ut, skönt att de satsar på lite annat än street-racing, men verkar fortfarande som man kan styla bilarna? Hoppas inte de döper det till Need For Speed 2008 bara, utan att det bara är ett tillfälligt namn EA är riktigt bra på att ha tråkiga titlar till sina spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 EA är riktigt bra på att ha tråkiga titlar till sina spel. True.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Blääääähhh. Efter Carbon är chansen att jag provar detta spel minimal. Hot Pursuit 2 var rejält kul, men sen dess har det bara gått utför, imo . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Blääääähhh. Efter Carbon är chansen att jag provar detta spel minimal. Hot Pursuit 2 var rejält kul, men sen dess har det bara gått utför, imo . Jag tycker allt var bra tills NFSU 2, men efter det har det gått utför. Carbon sög hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 16 timmar kvar till nåt, frågan är bara vad. Klicka! Undrar vad dom har i huvuderna nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 31 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 16 timmar kvar till nåt, frågan är bara vad. Klicka! Undrar vad dom har i huvuderna nu.. Vart står det? Förresten så har EA släppt en ny trailer som heter Need For Speed Pro Street - First Look Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Ah, ProStreet, verkar som de behåller streetracingen ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 (redigerad) Vart står det? Förresten så har EA släppt en ny trailer som heter Need For Speed Pro Street - First Look Det stog på den sidan. :S Men dom ändrade den. jag tycker ändå att det verkar ganska bra... Är det bara jag, eller såg det ut som drift med motståndare? Det står pro street på registreringsplåten nu. tänk att dom orkade ändra såna saker för en trailer. Redigerad 31 maj, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Det stog på den sidan. :S Men dom ändrade den. jag tycker ändå att det verkar ganska bra... Är det bara jag, eller såg det ut som drift med motståndare? Det står pro street på registreringsplåten nu. tänk att dom orkade ändra såna saker för en trailer. Dom kanske inte ändrade det utan visade det bara inte på den andra trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Har gillat NFS sen länge. Hot Pursuit var en besvikelse, och under hela denna generation (utom NFS:UG2) har jag sakna vettiga Replays, och att spelen har saknar detaljerade skademodeller har varit riktigt surt. Kommer ihåg de gamla goda dagarna med NFS:Road Challenge. Minns hur stort det var att köpa sig en Corvette, och börja samla cash till en Ferarri 550. Sen polisjakterna, som brukade sluta i snygga prejningar, som man sedan såg i repris. Sedan första underground har det känts konstigt att inte kunna skada bilarna, bli jagad av polisen eller se kaoset i repris. Jag menar, UG med efterföljare har alla handlat om att bygga en snygg bil. Att man inte fått grina över hur ens pärla förvandlas till en plåtburk, eller titta spänt hur man lyckades köra om den där monsterbilen i sista kurvan ur en übersnygg kameravinkel är bara chockerande. Om EA inte tar bort alltför mycket från föregångarna är det LÄTT att jag köper det här. Dock får grafiken hålla minst lika hög klass på Wii som Carbon gör. Det dom gjorde på GC var bara straffbart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) BUMP! Ny intervju ute från E3, avslöjar bland annat rök, skador och att det inte kommer att finnas några snutar, demo förväntas komma till PS3, Xbox 360 och PC i Oktober! http://www.gamespot.com/video/0/6175058/vi...oup=e32007_live Redigerad 13 juli, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts