Jump to content

Need for Speed XI

pillipossa
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 267
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ah okej tack så mycket (: Rätt bra att man kan ha tre olika... nice :confused:

Ja, fast jag stör mig på att man inte kan kopiera en blueprint för att t.ex kunna ha två versioner av sin M3 med olika tuning utan att behöva göra om allt med färg och dekaler och vinyler >.<

En del saker som EA borde fixat innan de släppte spelet. Men det är ju EA vi snackar om. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kort och gott...är spelet värt 649:-?

Vill ha ett bilspel och GT5 verkar ju dröja ett tag till, så är detta det bästa som marknaden har att erbjuda just nu?, PS3 ska jag i så fall ha det till bör tilläggas.

Enligt mig är spelet inte tillräckligt genomtänkt för att EA ska ha förtjänat sina 649 spänn. Hade det inte varit till PS3 hade jag rekommenderat att ladda ner(onoez) det istället då det rör sig om EA och det finns en del fruktanvärt irriterande grejer som de borde fixat innan giriga EA vomerat ut det i butiken :<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kort och gott...är spelet värt 649:-?

Vill ha ett bilspel och GT5 verkar ju dröja ett tag till, så är detta det bästa som marknaden har att erbjuda just nu?, PS3 ska jag i så fall ha det till bör tilläggas.

Jag köpte det till PS3, men ja det var kul i början men nu börjar det bli lite segt. Finns mycket saker som man stör sig på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försöker liva upp tråden lite, nämen jag tycker det är rätt kul att se vad andra kör med för bilar och i detta fallet vilken bil till vilken körstil.

Så jag börjar ( Lägg gärna till bilder )

Mazda RX-8 - Banbil

Subaru Impreza WRK STI - Dragster

Mazda RX-7 - Driftbil

Chevrolet Corvette C6 - Fartbil

Mitsubishi Lancer Evolution - Banbil

Ja kanske ingen bra idé jag vet inte men aja :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försöker liva upp tråden lite, nämen jag tycker det är rätt kul att se vad andra kör med för bilar och i detta fallet vilken bil till vilken körstil.

Mazda RX-8 - Banbil

Subaru Impreza WRK STI - Dragster

Mazda RX-7 - Driftbil

Chevrolet Corvette C6 - Fartbil

Mitsubishi Lancer Evolution - Banbil

Tycker du borde skaffa en muskelbil till drag, för att enkelt kunna delta i wheelie competitions - Dodge Challenger/Charger är najsiga och ganska billiga. I övrigt var det enligt mig bra val :naughty:

En RX-7 är nästan ett måste till drifting, vissa banor är ju överdrivet svåra(tokyo dockyard *cough cough*)

Edit: kan ju säga mina också.

Grip: BMW M3(har försökt att efterlikna MW's M3, tycker den ser grym ut ^^)

Drag: Pontiac GTO, funderar dock på att byta till en äldre muskelbil

Speed: Nissan Skyline

Drifting: Mazda RX-7

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Bilder*

Så då frågar jag... hur mycket pengar har du?

kan också säga att jag inte har samma bilsmak som du. :P Bildbevis kommer! :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker du borde skaffa en muskelbil till drag, för att enkelt kunna delta i wheelie competitions - Dodge Challenger/Charger är najsiga och ganska billiga. I övrigt var det enligt mig bra val ^_^En RX-7 är nästan ett måste till drifting, vissa banor är ju överdrivet svåra(tokyo dockyard *cough cough*)
Ja jag har funderat på en drag bil, men jag har inte kommit till dom wheelie än faktiskt :P har inte hunnit spela så värst mycket men ska klara av han där grip kungen och är på super promotion så ja :(
Så då frågar jag... hur mycket pengar har du?kan också säga att jag inte har samma bilsmak som du. :( Bildbevis kommer! :lol:
Ja jag har ju inte så värst mycket pengar, men bilarna är väl rätt trimmade kan jag ju säga, lägger väl alla pengarna jag vinner på att fixa dom jag har. Köpte nyligen Lancern och jag bara älskar den :( Mazdan är också en bra banbil enligt mig. Min subaru är sjukt bra till drag har inte losat med den än iaf (:
Helskotta... Måste skaffa spelet... Ska låna det från en kompis och sedan ska jag visa hur man stylar bilar ;) Nej men grymt vad kul det ser ut... Såg negativt på det förut men det ser ganska kul ut med bilarna... Finns Toyota Supran med i spelet??? :naughty:
ja toyota supra finns i spelet (: Och spelet är väldigt kul, mycket mer känsla än dom senare nfs spelen som carbon o mw.. köp det, värt pengarna (: Redigerad av MiRRe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste fråga, vilken bil rekommenderar ni som banbil ? Jag älskar min mazda rx8 men nu när man kommit lite längre så går det inte alltid så bra med den även om allt är uppgraderat till max. Har ju även en Lancer Evolution men damn vad den sladdar så den funkar inte riktigt för kurviga banor tycker jag, så någon som har ett tips på en bil som funkar bra på kurviga banor ?

(:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker du borde skaffa en muskelbil till drag, för att enkelt kunna delta i wheelie competitions - Dodge Challenger/Charger är najsiga och ganska billiga. I övrigt var det enligt mig bra val :cry:

En RX-7 är nästan ett måste till drifting, vissa banor är ju överdrivet svåra(tokyo dockyard *cough cough*)

Varför tycker alla att den banan är svår? :P

Vet att min kompis hatar den banan för att det koster typ 100k när han kör den banan (han krockar / kör snett nästan alltid en gång per race där) och driftar med sin Pagian Zonda(?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att min kompis hatar den banan för att det koster typ 100k när han kör den banan (han krockar / kör snett nästan alltid en gång per race där) och driftar med sin Pagian Zonda(?)

Jag tkr den är svår för att den är så "smal" alltså det är så lätt att köra in i alla kanter och i sidorna och då losar man sin speed och därmed poängen, därför blir det ju svårt att vinna :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det är det att dne är så jävla smal och så finns där inte grus/gräs utanför banan utan bara en solid vägg... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har gjort bort mig enormt mycket nu. Är vid Supermotion (hette det stadiet det?) och har sjukt svårt att vinna mina race. Kör med bl.a en någolunda trimmad Porsche 911 XXXXX och får verkligen kämpa för att komma på top tre i varje raceday. Pengarna försvann i ett desperat försök att trimma alla mina bilar litegrann. Nå, vad tycker ni att jag ska ta mig till? Orkar verkligen inte köra om allting och köra äldre race verkar inte vara så bra längre eftersom att bilarna som är med i dom racen är lika bra som dom jag kör mot nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har gjort bort mig enormt mycket nu. Är vid Supermotion (hette det stadiet det?) och har sjukt svårt att vinna mina race. Kör med bl.a en någolunda trimmad Porsche 911 XXXXX och får verkligen kämpa för att komma på top tre i varje raceday. Pengarna försvann i ett desperat försök att trimma alla mina bilar litegrann. Nå, vad tycker ni att jag ska ta mig till? Orkar verkligen inte köra om allting och köra äldre race verkar inte vara så bra längre eftersom att bilarna som är med i dom racen är lika bra som dom jag kör mot nu.

Jag hade nog sålt någon av bilarna, t.ex om du verkligen behöver en banbil eller så kanske du kan sälja.. eller nej det var inte bra. Men om du har mer än en bil i varje sort eller i någon sort så sälj den sämsta, och trimma upp din porsche lite mer eller sälj och köp en bättre, har du någon dag du inte dominerat så kör den o dominera så lär du få lite cash :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade nog sålt någon av bilarna, t.ex om du verkligen behöver en banbil eller så kanske du kan sälja.. eller nej det var inte bra. Men om du har mer än en bil i varje sort eller i någon sort så sälj den sämsta, och trimma upp din porsche lite mer eller sälj och köp en bättre, har du någon dag du inte dominerat så kör den o dominera så lär du få lite cash :cry:

Tänkte på det där med att sälja bilar så det är redan gjort, har en bil till varje gren nu. Just ja, får knappt upp bilen i wheelie comp. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor