Azore Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 trevligt, fick just reda på att spelet skickades idag så jag får det en dag tidigare än väntat.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Vad är på engelska? Döpt om alla filer? Det ska vara 3st. Jo ja har tagit bort alla engelska filer. 3st. Och döpt om Swedish till English. Men det är typ laddnings menyn när man startar spelet att det står lite engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Idag blev jag klad hest Såg att jag kunde dra upp graffen en hel del, utan lagg trodde fan inte det skulle gå med mitt 6800GT ^^ z_Z Nu stör jag mig ännu mer på att jag inte kan köra på 1024-upplösning, waaaaaaaaaaah har ju 7300GS 1024mb ram och 3ghz processor :'( trevligt, fick just reda på att spelet skickades idag så jag får det en dag tidigare än väntat.. =) Dig har man inte sett på ett tag =o Var har du varit, tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 har ju 7300GS 1024mb ram och 3ghz processor :'( Tror att det där är problemet. 7300 är inte mycket att hänga i julgranen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Carbon var inte alls så, då kom han tillbaka till stan efter att ha försvunnit med en stor summa pengar för några år sedan osv blablabla. Nu tänker jag mig mer att hela Pro Street är som en stor tävling, och på kvällar och så festas det och händer saker i bakgrunden, där ska allting utspela sig! Carbon är ju en uppföljare till Most Wanted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Tror att det där är problemet. 7300 är inte mycket att hänga i julgranen. Visst, men det borde väl rimligtvis vara bättre än 6800GT? Eller? =P mjo, jag suger på datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Visst, men det borde väl rimligtvis vara bättre än 6800GT? Eller? =P mjo, jag suger på datorer Inte mobba mitt kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Inte mobba mitt kort Äh, det verkar ju vara bättre än mitt >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 (redigerad) Äh, det verkar ju vara bättre än mitt >.> kör på 800x600 tror jag iaf Sen lite uppdragna detaljer Förresten, går det att LAN:a? Redigerad 21 november, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Vad konstigt att ni får det att flyta på så höga inställningar Till alla er som vill ha på svenska: Ni behöver inte ladda hem något. Gå bara in i \Need For Speed: ProStreet\LANGUAGES\ och leta upp alla filer som börjar med "English". Flytta dem till en annan mapp, (eller ta bort dem, döp om, whatever). Sen letar ni upp alla filer som börjar med "Swedish" och döper om dem så att dom börjar med "English" istället för "Swedish". Klart! TACK SÅ JÄTTE MYCKET You made my day (: Men jag ville gärna ha det på svenska så.. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Två bilder från mina bilar. Min BMW M3 http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/263ad8311f48e7ab29a88b73ba21fdb2e16e5e28.png Min Subaru Impreza WRX STi http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/893b5e90f70fa70160dc9bcbbc5fb726d3c54125.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Jag wubbar RX-7 som drift-bil. Vem säger emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Jag wubbar RX-7 som drift-bil. Vem säger emot? Wubbar den jag också, underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 (redigerad) Alltså..fan! köpte en viper för 100 papp, folk sa att den var bra och kunde åka under 8s. slänge in en steg 3 växellåda och nått lätt motortrim. Kör höga 10.or.. Sådär 100,000 bortkastat! Redigerad 21 november, 2007 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Alltså..fan! köpte en viper för 100 papp, folk sa att den var bra och kunde åka under 8s. slänge in en steg 3 växellåda och nått lätt motortrim. Kör höga 10.or.. Sådär 100,000 bortkastat! Jag kör låga 8or med min --------- Hur kan jag smidigt testa min dragbil, utan att vara i karriär eller så. det går ju inte på race day, om man tar en race day (eller gör en) så får man ju låna dragbil. det går ju inte att ta "career" istället för "bonus" när man väljer dragger.. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Jag kör låga 8or med min --------- Hur kan jag smidigt testa min dragbil, utan att vara i karriär eller så. det går ju inte på race day, om man tar en race day (eller gör en) så får man ju låna dragbil. det går ju inte att ta "career" istället för "bonus" när man väljer dragger.. =( Gör en kopia på din career, och använd money trainer på den... Enda sättet :< Dumma EA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Gör en kopia på din career, och använd money trainer på den... Enda sättet :< Dumma EA Kom fram till det, extremt dåligt att man inte ens kan köra för att ställa in den =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Finns det nåt sätta tt mankan flytta över sin blueprint till en annan bil i career mode. För ja tänkte ja ska köpa en BMW M3 till och ja undrar kan ja flytta över min blueprint från min nuvarande BMW M3 till den nya sen?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Finns det nåt sätta tt mankan flytta över sin blueprint till en annan bil i career mode. För ja tänkte ja ska köpa en BMW M3 till och ja undrar kan ja flytta över min blueprint från min nuvarande BMW M3 till den nya sen?. Jag har en liknande fråga att, det står ju ny blueprint på bilen kan man göra en till blueprint på samma bil utan att den gamla försvinner, förklarar säkert skit dåligt men =P antar att det inte går By the way, älskar spelet, lätt bäst i serien enligt mig kanske efter nfsu2 (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Jag har en liknande fråga att, det står ju ny blueprint på bilen kan man göra en till blueprint på samma bil utan att den gamla försvinner, förklarar säkert skit dåligt men =P antar att det inte går By the way, älskar spelet, lätt bäst i serien enligt mig kanske efter nfsu2 (: Jo, det kan man. Man kan ha tre blueprints till samma bil. Och Road challenge/high stakes var bäst i serien, sedan kommer MW ^_______^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts