Juster Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 (redigerad) Blir inte samma sak som att tävla mot varandra imo. Rätt. Sen vore det ju roligt att ha ett Gtasajten event? Ny sida.. Redigerad 19 november, 2007 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Postar lite bilder på min drag bil.. Inget speciellt men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 (redigerad) Som sagt ja är iaf med på en GTAsajten event på NFS Pro Street. Ja kan skapa en hamachi server. Btw, Minigun det där du sa om att få svensk språk ja gjorde som du sa, Men en del saker är på engelska fortförande. Redigerad 19 november, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Någon som har några tips på hur man ska ställa in drag-bilar? Mina bilar lyckas alltid gå ner i varv på 4:an eller 5:an typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 hmm skumt värkar som om jag får spelet i morgon, spelet släpps ju på torsdag. Men enligt posten.se så är paketet sickat och är tidigast levererat till mig i morgon. Fattas bara att dom har sickat iväg fel spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Finns det något sätt att sänka bilen? såg att lunch's bil såg rätt "låg" ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 du får uppgradera fjädringen sen så går du in i tune (heter det så?) och så finns det en mätare där som man kan höja eller sänka till Low eller high tror det var så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 du får uppgradera fjädringen sen så går du in i tune (heter det så?) och så finns det en mätare där som man kan höja eller sänka till Low eller high tror det var så Okej, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Som sagt ja är iaf med på en GTAsajten event på NFS Pro Street. Ja kan skapa en hamachi server. Btw, Minigun det där du sa om att få svensk språk ja gjorde som du sa, Men en del saker är på engelska fortförande. Vad är på engelska? Döpt om alla filer? Det ska vara 3st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Idag blev jag klad hest Såg att jag kunde dra upp graffen en hel del, utan lagg trodde fan inte det skulle gå med mitt 6800GT ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Hjälp mig välja, Skate eller Pro Street? Jag är kluven, älskar bådas demon, men, Pro Street verkar så skönare än tidigare NFS spel. Iaf demot. En fråga, kan man tävla mot varandra online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Hjälp mig välja, Skate eller Pro Street? Jag är kluven, älskar bådas demon, men, Pro Street verkar så skönare än tidigare NFS spel. Iaf demot. En fråga, kan man tävla mot varandra online? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Japp Och JAG är glad! Tror det avgjorde saken, köper Pro Street, sen Skate efter jul. Redigerad 20 november, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Och JAG är glad! Tror det avgjorde saken, köper Pro Street, sen Skate efter jul. Eller lita inte på mig Det ska gå iaf, har inte testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Har spelet nån handling? Isf, är den bättre än MW och Carbons "wannabe" handling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Har spelet nån handling? Isf, är den bättre än MW och Carbons "wannabe" handling? Du ska slå vissa racekungar, vilket innebär race hela tiden typ Men nej ingen speciell handling, du vill bli bäst helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Du ska slå vissa racekungar, vilket innebär race hela tiden typ Men nej ingen speciell handling, du vill bli bäst helt enkelt Som vanligt då Handlade det inte om att man skulle vinna mot alla andra och i det sista racet möta sin rival? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Du ska slå vissa racekungar, vilket innebär race hela tiden typ Men nej ingen speciell handling, du vill bli bäst helt enkelt Jag som hade värsta förhoppningar på en bra handling för en gångs skull! När dom beskriver själva spelet får jag känslan av Race Wars i The Fast And The Furious, och då skulle man verkligen kunna trycka in en bra handling om rivalitet, sabotage, tjejer och viljan att vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Jag som hade värsta förhoppningar på en bra handling för en gångs skull! När dom beskriver själva spelet får jag känslan av Race Wars i The Fast And The Furious, och då skulle man verkligen kunna trycka in en bra handling om rivalitet, sabotage, tjejer och viljan att vinna! Typ som NFS Carbon då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Typ som NFS Carbon då? Carbon var inte alls så, då kom han tillbaka till stan efter att ha försvunnit med en stor summa pengar för några år sedan osv blablabla. Nu tänker jag mig mer att hela Pro Street är som en stor tävling, och på kvällar och så festas det och händer saker i bakgrunden, där ska allting utspela sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts