VenoM Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Vad konstigt att ni får det att flyta på så höga inställningar Till alla er som vill ha på svenska: Ni behöver inte ladda hem något. Gå bara in i \Need For Speed: ProStreet\LANGUAGES\ och leta upp alla filer som börjar med "English". Flytta dem till en annan mapp, (eller ta bort dem, döp om, whatever). Sen letar ni upp alla filer som börjar med "Swedish" och döper om dem så att dom börjar med "English" istället för "Swedish". Klart! TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 ja laddade ner en trainer som man får lite pengar för att testa. Och det står man ska trycka ctrl + f8. och ja har gjort det men inge händer. Hur ska ja göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 ja laddade ner en trainer som man får lite pengar för att testa. Och det står man ska trycka ctrl + f8. och ja har gjort det men inge händer. Hur ska ja göra? Skippa trainern och kör raceday utanför career istället, där kan du prova på en drös med bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Skippa trainern och kör raceday utanför career istället, där kan du prova på en drös med bilar. Jag vill ha svar på min fråga hur ja fixar så ja får pengar. Inte att ja ska skippa trainern eller köra raceday. Det var inte svaret på min fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Jag vill ha svar på min fråga hur ja fixar så ja får pengar. Inte att ja ska skippa trainern eller köra raceday. Det var inte svaret på min fråga Matchar(stavning) versionen på ditt spel trainern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) Matchar(stavning) versionen på ditt spel trainern? Ja det är till v1.0 och trainern är v1.0. Har till och med följt readme filen. 1. start nfs_tr1_rb.exe 2. locate the nfs.exe file (in the dir you installed the game) 3. load your career, press ctrl+f8. 4. enjoy your $9999999 I trainern om man kollar i about så står det: Press "Launch", Select the nfs.exe file. The game will start, load your career or create a new one. Press ctrl + f8, $9999999 is yours. Repeat it once the cash is gone. Och ja kan säga att ja har testat att starta en ny career. Och ja har suttit och bombat ctrl + f8 Ska testa lägga om det och kolla. Redigerad 18 november, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Bokade mitt exemplar igår så det ska nog komma hem i brevlådan på torsdag. Då kan jag äntligen köra ett spel som inte hackar, har lägsta grafik instälningarna och sprakande ljud (Javvist min dator e bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Är det någon mer än mig som är lite småkär i Toyota Corolla GTS? Med lite uppgraderingar är den snabb nog och den sladdar sådär underbart lagom mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Är det någon mer än mig som är lite småkär i Toyota Corolla GTS? Med lite uppgraderingar är den snabb nog och den sladdar sådär underbart lagom mycket. Använder en corolla i drifting Helskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Ska vi skapa nån NFS Pro street tävling? Den som har snyggaste bilen? eller nåt sånt. Såfall är ja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Ska vi skapa nån NFS Pro street tävling? Den som har snyggaste bilen? eller nåt sånt. Såfall är ja med Snabbaste tiden eller liknande är ju mycket roligare. Hur snygg bilen är går ju inte att mäta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Snabbaste tiden eller liknande är ju mycket roligare. Hur snygg bilen är går ju inte att mäta. Eller varför inte nån stunt video^^. Men vi hittar väl säkert på nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Snabbaste tiden eller liknande är ju mycket roligare. Hur snygg bilen är går ju inte att mäta. Omröstning på forumet går ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Men en styling tävling skulle väl passa? ja kolalde lite runt nyss att det fanns den NFS Carbon styling tävling från förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Aha ty. Är det bara göra så med alla NFS spelen? Japp. Dom som finns på svenska. Tror det är från NFS Underground och nyare, Bör även fungera med andra spel som har Svenska Language-filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 (redigerad) Stör mig på att det inte finns någon snygg spoiler till min '03 Mustang. Tycker annars att den är spelets snyggaste bil ^^ edit: mjo, jag fick spelet att fungera på någorlunda spelbar grafikinställning, dock fortfarande näst lägst resolution :< Redigerad 19 november, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Snabbaste tiden eller liknande är ju mycket roligare. Hur snygg bilen är går ju inte att mäta. Håller med till 100%!. Låter bra mycket roligare att ha en Dragrace-tid tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Ja har ett förslag om dragrace-tid. Om vi typ skapar en hamachi server och kör bara vi gtasajtare på den. Asså så vi skriver upp tiderna när man har kört ett varv. Så kollar man vilka som har den bästa tiden så går de vidare och kör tills det blir bara 1vs1 som kör om första platsen. Hoppas ni fattar vad ja menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Varför inte bara slänga upp screens på sina tider i den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Varför inte bara slänga upp screens på sina tider i den här tråden? Blir inte samma sak som att tävla mot varandra imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts