Quattro Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Du, jag hoppas inte du har "stulit" din avatar från Urkas här på forumet. Nu säger jag inte att du har gjort det, men har hänt otaliga gånger att man har kommit hit som ny medlem och roffat åt sig både signaturer och avatarer. Lite omoraliskt, så vill man att ens vistelse ska bli bra här så kör på något, "eget". Oj, visste jag inte att den fanns hos nån annan. Det var en tid sedan jag hittade den, har legat och skräpat på datorn sedan dess. Tror jag googlade och så kom den upp, minns inte exakt. Men jag byter den då, så är allt frid och fröjd. Edit: Så där ja, ändrad. Redigerad 22 februari, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Självklart är jag kung på skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Ja, dom brukar slå mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Oj, visste jag inte att den fanns hos nån annan. Det var en tid sedan jag hittade den, har legat och skräpat på datorn sedan dess. Tror jag googlade och så kom den upp, minns inte exakt. Men jag byter den då, så är allt frid och fröjd. Edit: Så där ja, ändrad. Vi kom fram till att det inte var samma.. Så det är lugnt, jag som inte var riktigt vaken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Vi kom fram till att det inte var samma.. Så det är lugnt, jag som inte var riktigt vaken! Okej, tack Får se om jag ändrar tillbaka senare, eller nästa vecka, eller om ett år, just nu orkar jag inte. Är ganska nöjd med nuvarande. Aja, nu ska vi inte gå mer offtopic. Redigerad 22 februari, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts