Tweak Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Haha, missförståndet att man sitter och snackar GTA känns ju igen Men annars så bryr sig inte mina kompisar, jag vet inte vilka som har koll på att jag är medlem här och vilka som inte har det. Ingenting jag går och snackar om eller så heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Ett fåtal vet, dem bryr sig dock inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Av dom som vet. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Vissa tror jag gör det lite, men inte alla. Men orka bry sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Vote: Varken eller - de bryr sig inte. Varför skulle man vara töntig bara för att man hänger på ett GTA forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Dom flästa vet, ingen bryr sig Edit: FAMILJ! HAHHA Redigerad 22 februari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Vote: Varken eller - de bryr sig inte. Varför skulle man vara töntig bara för att man hänger på ett GTA forum? Därför vissa finner det töntigt och spendera dagarna i sängen och leta Easter-eggs samt buggar iställer för att vara ute och social. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Därför vissa finner det töntigt och spendera dagarna i sängen och leta Easter-eggs samt buggar iställer för att vara ute och social. Det är väl mest så att folk tänker "Datorspel? Nööööörd!" Tror dock att GTA är den mildaste formen av nördighet.. det är ju trots allt ett spel som de flesta tycker är kul. Skulle nog vara skillnad om folk fick veta att man hänger på t.ex. ett CS-forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Det är väl mest så att folk tänker "Datorspel? Nööööörd!" Tror dock att GTA är den mildaste formen av nördighet.. det är ju trots allt ett spel som de flesta tycker är kul. Skulle nog vara skillnad om folk fick veta att man hänger på t.ex. ett CS-forum. CS associeras mer med nördighet, GTA associeras mer med små tolvåringar som gillar att vara gangsta och skjuttta folk1!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Därför vissa finner det töntigt och spendera dagarna i sängen och leta Easter-eggs samt buggar iställer för att vara ute och social. Sitta framför PC:n/PS2:an menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Sitta framför PC:n/PS2:an menar du? Titta gröngöling, Vad skoj! Hej på dig, du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Titta gröngöling, Vad skoj! Hej på dig, du... Gröngöling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Sitta framför PC:n/PS2:an menar du? Japp, eftersom jag har TV:n framför sängen blir det oftast att jag sitter/ligger och spelar. Titta gröngöling, Vad skoj! Hej på dig, du... Ja, jävlar! Grattis, imorn fyller du en dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Gröngöling Du, jag hoppas inte du har "stulit" din avatar från Urkas här på forumet. Nu säger jag inte att du har gjort det, men har hänt otaliga gånger att man har kommit hit som ny medlem och roffat åt sig både signaturer och avatarer. Lite omoraliskt, så vill man att ens vistelse ska bli bra här så kör på något, "eget". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 "We are family" De tycker jag snarare är jäkligt cool. Jag lovar. "-hej jag hänger på ett gtaforum" "-fan vad cool du är !!!!!!!!!!!1111111111ettettett" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Du, jag hoppas inte du har "stulit" din avatar från Urkas här på forumet. Nu säger jag inte att du har gjort det, men har hänt otaliga gånger att man har kommit hit som ny medlem och roffat åt sig både signaturer och avatarer. Lite omoraliskt, så vill man att ens vistelse ska bli bra här så kör på något, "eget". Hans bild har vit bakgrund och Urkas' är transparent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Precis, lyssnar på Kebab. Här är det ingen som snor någon annans avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Precis, lyssnar på Kebab. Här är det ingen som snor någon annans avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Hans bild har vit bakgrund och Urkas' är transparent. Jepp, jag har också upptäckt det precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Jag har inga vänner. :'( Vote: De vet inte om det, troligtvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts