Maimstream Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Pappa? Pappa? Vad har du fått det ifrån? Jag är ditt ALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Vote: Dom vet inte. Tror inte att dom bryr sig och om dom bryr sig så bryr inte jag mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Let me rephrase my answer: De vet att jag hänger här men som tur var inte att jag har 6300+ posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Bah, de kommer aldrig få veta. Min familj har förskjutit mig p.g.a Gtasajten Har du glömt läsa tråden? VI är din familj. Pappa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 De flesta har ingen aning att jag "hänger" på ett gta forum och varför skulle dom göra det? Men de som vet bryr sig nog inte ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Ne dom flesta vänner vet inte om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Vote lite grann tror jag. Men det är inte så många som vet om det. inte nått jag precis skryter över. brukar inte gå in här från skolan, vet att det kommer komma massa komentarer. Och har alltid undrat om era vänner visste om det. Redigerad 19 februari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 VOTE: Ja, ganska. Dom undrar hur kul det kan vara på ett forum. Men jag bryr mig inte ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Vote: dem bryr sig inte, ser inte någon anledning till att dem skulle göra det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Nobody cares, nobody knows, nobody wants to know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Ja, ganska. De tycker iofs att allt jag pratar om har jag redan sagt tusen gånger, och det kanske stämmer. Mitt försvar är att åtminstone vissa av dem aldrig sätter igång samtal själva, så för att det ska bli nåt prat öht måste jag sätta igång samtalen, och då är det lätt hänt att man berättar om vad man senast tyckte var roligt på internet. Gtasajten är för det mesta väldigt roligt, så det kan hända att det slinker ur mig. Det tråkiga är att jag måste stå ut med att de (han) inte förstår att man pratar om så vansinnigt mycket mer än GTA. En vän sa "orka" när han startade FF och forumet öppnades men ja, han spelar inte så ofta vad jag vet. Men som så många andra så säger jag väl knappast "öh, jag hänger på värsta tuffa forumet som handlar om GTA" nämner jag forumet så säger jag "forumet jag hänger på". Jo, själva namnet "Gtasajten" avskräcker väl de flesta som sett minsta lilla av GTA och inte uppskattat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Folk bryr sig inte så värst om att jag är medlem på Gtasajten! Vote: Varken eller - de bryr sig inte. Edit: SlewME: så sant! Men du är den ansvarsfulle storebrodern. Redigerad 19 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Well, ingen vet att jag skriver på det här forumet.. Och så jättetöntigt är det inte, förvisso lite låg nivå då och då samt stundtals ganska omoget men wtf jag har kompisar som hänger på lunar, skriver bloggar, spelar WoW m.m m.m. och det är imho töntigare än att skriva på ett forum... Nothing to be ashamed of. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Vote: Ja, ganska :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Vote: Ja, ganska :'( Seså, mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ingen bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Varken eller - de bryr sig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 De tycker snarare att jag är jäkligt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 De få som vet bryr sig väl inte, men ingen vet egentligen, för det är inget man snackar om. Dessutom postar jag knappt i GTA-delarna längre, nu är det Allmänt och Musik/Film & Grafik-forumen som gäller. Sedan får man komma ihåg att många som är här faktiskt har varit här väldigt länge, hade jag hittat sidan och forumet för nått år sedan hade jag kanske inte blivit medlem. Man blir kvar på ställen man varit länge på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Säkert någon som sett när man loggar in, men ingen bryr sig, jag bryr mig inte vad mina polare är på för sidor, dessutom spelar dom flesta av mina vänner GTA eller har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts