Jump to content

Tycker era vänner ni är töntiga för att ni hänger på ett GTA-forum?

samuelszon
 Share

GTA-forum - töntigt eller tufft?  

113 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 84
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, ganska. De tycker iofs att allt jag pratar om har jag redan sagt tusen gånger, och det kanske stämmer. Mitt försvar är att åtminstone vissa av dem aldrig sätter igång samtal själva, så för att det ska bli nåt prat öht måste jag sätta igång samtalen, och då är det lätt hänt att man berättar om vad man senast tyckte var roligt på internet. Gtasajten är för det mesta väldigt roligt, så det kan hända att det slinker ur mig. Det tråkiga är att jag måste stå ut med att de (han) inte förstår att man pratar om så vansinnigt mycket mer än GTA.

En vän sa "orka" när han startade FF och forumet öppnades men ja, han spelar inte så ofta vad jag vet. Men som så många andra så säger jag väl knappast "öh, jag hänger på värsta tuffa forumet som handlar om GTA" nämner jag forumet så säger jag "forumet jag hänger på".

Jo, själva namnet "Gtasajten" avskräcker väl de flesta som sett minsta lilla av GTA och inte uppskattat det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, ingen vet att jag skriver på det här forumet..

Och så jättetöntigt är det inte, förvisso lite låg nivå då och då samt stundtals ganska omoget men wtf jag har kompisar som hänger på lunar, skriver bloggar, spelar WoW m.m m.m. och det är imho töntigare än att skriva på ett forum... Nothing to be ashamed of.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De få som vet bryr sig väl inte, men ingen vet egentligen, för det är inget man snackar om.

Dessutom postar jag knappt i GTA-delarna längre, nu är det Allmänt och Musik/Film & Grafik-forumen som gäller. Sedan får man komma ihåg att många som är här faktiskt har varit här väldigt länge, hade jag hittat sidan och forumet för nått år sedan hade jag kanske inte blivit medlem. Man blir kvar på ställen man varit länge på... :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor