Mathias Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Familj var möjligtvis överdrivet, men vi är ju som ett cyberkvarter: alla här känner igen varandra, precis som på andra forums där medlemmarna där känner igen varandra. Och, ja just det! Observera att den meningen med familjen var lite ironisk, jag ser inte Vice som min pappa. Klart inte, Vice. är mer av en mamma Redigerad 19 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) De bryr sig inte om det. De har väl sett när jag surfat in på forumet och sagt "GTA- Sajten?" med en nedlåtande ton... Men jag svarar bara kort "Jag kom för GTA, stannade för off-topic." Redigerad 19 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 De bryr sig inte om det. De har väl sett när jag surfat in på forumet och sagt "GTA- Sajten?" med en nedlåtande ton... Men jag svarar bara kort "Jag kom för GTA, stannade för off-topic." Utsidan får en att stanna upp, insidan får en att stanna kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 De bryr sig inte om det. De har väl sett när jag surfat in på forumet och sagt "GTA- Sajten?" med en nedlåtande ton... Men jag svarar bara kort "Jag kom för GTA, stannade för off-topic." Utsidan får en att stanna upp, insidan får en att stanna kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Jag brukar väl inte säga så mkt så dom bryr säg väl inte Fast det var en som undra hur nörd jag var som satt o kolla på snygga brudar tråden när han hälsade på (jag kikade in i tråden när han plingade på allso ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Kanske. -- Och jag måste peka ut Euro och Spajdermän. I alla dessa år ha de trackat och förstört mitt liv pga att jag hängde här, och nu är dom själv en del av det dom avskydde. SHAME SHAME SHAME! Förstört ditt liv var ordet. Kommer ihåg dom gamla gyllene dagarna då vi slog ner dig med järnrör bakom containrarna vid Statoil, bara för att du enviset gick runt och tjatade om "Gtasajten, Gtasajten, Gtasajten...". Och mopsa inte upp dig igen, för då plockas rören fram igen!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Förstört ditt liv var ordet. Kommer ihåg dom gamla gyllene dagarna då vi slog ner dig med järnrör bakom containrarna vid Statoil, bara för att du enviset gick runt och tjatade om "Gtasajten, Gtasajten, Gtasajten...". Och mopsa inte upp dig igen, för då plockas rören fram igen!!11 Jag tror jag stryker dig ifrån "Forumiter-jag-vill-träffa"-listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Japp. För mig själv så är Kebab min bror och Lajnux min älskade syster. Vote: Varken eller. Dom bryr sig inte, helt enkelt. Jag vill kolla på jönssonligan med Kebabs morfar. Reason for edit: Hade jag haft kvar det, hade jag fått en limpa i huvudet. Redigerad 19 februari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Vote: Ingen som bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Förstört ditt liv var ordet. Kommer ihåg dom gamla gyllene dagarna då vi slog ner dig med järnrör bakom containrarna vid Statoil, bara för att du enviset gick runt och tjatade om "Gtasajten, Gtasajten, Gtasajten...". Och mopsa inte upp dig igen, för då plockas rören fram igen!!11 Du, jag har fortfarande massa ärr på halsen. Och fuck no att jag gick och trajtade så jävla mycket om gtasajten, jag gick bara in på sidan lite då och då och så kommer ni och mobbar skiten ur en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Jag tror jag stryker dig ifrån "Forumiter-jag-vill-träffa"-listan Äh... ...du kanske gillar det med rör. Du, jag har fortfarande massa ärr på halsen. Och fuck no att jag gick och trajtade så jävla mycket om gtasajten, jag gick bara in på sidan lite då och då och så kommer ni och mobbar skiten ur en.. Din... Din.... Godfather: Du är inne på helt rätt spår. Redigerad 19 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Du, jag har fortfarande massa ärr på halsen. Och fuck no att jag gick och trajtade så jävla mycket om gtasajten, jag gick bara in på sidan lite då och då och så kommer ni och mobbar skiten ur en.. Du träffade t.o.m din flickvän via gtasajten. mobboffer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Dom vet inte/bryr sig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Inget man skryter om på krogen precis Nej men allvar, några av mina vänner vet, dem bryr väl sig inte så värst. Någon är ju till och med medlem här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Äh... ...du kanske gillar det med rör. Jag kanske gillar långa hårda saker, men fan inte rör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Min familj har förskjutit mig p.g.a Gtasajten Redigerad 19 februari, 2007 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Min familj har förskjutit mig p.g.a Gtasajten Har du glömt läsa tråden? VI är din familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Har du glömt läsa tråden? VI är din familj. Pappa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Umm, V Dom bryr sig inte.(visserligen vet bara halva klassen att jag hänger här ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Umm, V Dom bryr sig inte.(visserligen vet bara halva klassen att jag hänger här ) Då vet snart andra halvan också det. Vice. är pappa The_go är mamma KalleR är kusin likaså StellHell Jag är storebror (jobbig sådan) Hultenius är en bortrest släkting Ni andra är barnen Mahalo är papparazzi Corleone är syndikalist Crice är en vandalist Redigerad 19 februari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts