Jump to content

Tycker era vänner ni är töntiga för att ni hänger på ett GTA-forum?

samuelszon
 Share

GTA-forum - töntigt eller tufft?  

113 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Har funderat lite över detta ett tag, och ja, precis som topicen lyder!

Tycker era "icke-GTA-spelande" eller "icke-speciellt-insatta-i-GTA"-kompisar att det är töntigt att ni hänger på ett GTA-forum?

Det är inte så många i mitt umgänge som vet om det, men de som vet tycker väl att det är ganska töntigt. Jag förstår dem dock, men de förstår inte att vi alla är som en stor familj. :lol:

Detta är en av mina första pollar så det kan gå rent ut sagt ut av helvete. Jag må ha missat något solklart alternativ, men förlåt i sådana fall.

VOTE: Lite grann.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 84
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är inte så många i mitt umgänge som vet om det, men de som vet tycker väl att det är ganska töntigt. Jag förstår dem dock, men de förstår inte att vi alla är som en stor familj. :lol:

HAHAAHAHAHAAAHHHAAAHAHHAHHAHAHHAHAHAA!!!!!!!!! :lol:

------------------

Familj? No way.

Nej, dom flesta av mina vänner spelar GTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I suppose. Inget jag skryter om direkt.

Näe, det gör inte jag heller.

Men t.ex., när jag slog in koder på GTA och var med en kompis - då bara garvade han åt mig. :'( Men sedan dess har jag försökt få in honom i kretsen, så pass långt har jag lyckats att han har köpt PS2 och GTA SA.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varken eller - de bryr sig inte.

...antar jag, folk vet väl att jag hänger här men ingen som bryr sig antar jag?

Vi är som en familj? "you need to get laid"

Familj var möjligtvis överdrivet, men vi är ju som ett cyberkvarter: alla här känner igen varandra, precis som på andra forums där medlemmarna där känner igen varandra.

Och, ja just det! Observera att den meningen med familjen var lite ironisk, jag ser inte Vice som min pappa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor