samuelszon Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Har funderat lite över detta ett tag, och ja, precis som topicen lyder! Tycker era "icke-GTA-spelande" eller "icke-speciellt-insatta-i-GTA"-kompisar att det är töntigt att ni hänger på ett GTA-forum? Det är inte så många i mitt umgänge som vet om det, men de som vet tycker väl att det är ganska töntigt. Jag förstår dem dock, men de förstår inte att vi alla är som en stor familj. Detta är en av mina första pollar så det kan gå rent ut sagt ut av helvete. Jag må ha missat något solklart alternativ, men förlåt i sådana fall. VOTE: Lite grann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Dom bryr sig inte/vet inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Bara få som vet...men det är ingen av de som bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Det är inte så många i mitt umgänge som vet om det, men de som vet tycker väl att det är ganska töntigt. Jag förstår dem dock, men de förstår inte att vi alla är som en stor familj. HAHAAHAHAHAAAHHHAAAHAHHAHHAHAHHAHAHAA!!!!!!!!! ------------------ Familj? No way. Nej, dom flesta av mina vänner spelar GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Brukar inte skryta, eller ens nämna gtasajten för vänner. Men de bryr sig inte vad jag surfar på för sidor. Förstår dock dina vänner, att tycka att man är en familj inom ett forum kvalar nog inte in på någons coolhetslista top10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Jag förstår dem dock, men de förstår inte att vi alla är som en stor familj. Japp. För mig själv så är Kebab min bror och Lajnux min älskade syster. Vote: Varken eller. Dom bryr sig inte, helt enkelt. Redigerad 19 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Varken eller. Dom skiter väl i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 En vän sa "orka" när han startade FF och forumet öppnades men ja, han spelar inte så ofta vad jag vet. Men som så många andra så säger jag väl knappast "öh, jag hänger på värsta tuffa forumet som handlar om GTA" nämner jag forumet så säger jag "forumet jag hänger på". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 I suppose. Inget jag skryter om direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Ingen som bryr sig. Enda gången dom ens vet om att man loggar in här är väl under datalektionerna i skolan och då är det inte heller någon som bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 De som vet bryr sig nog inte. Och det är inte så att jag brukar springa runt och tjoa om det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) I suppose. Inget jag skryter om direkt. Näe, det gör inte jag heller. Men t.ex., när jag slog in koder på GTA och var med en kompis - då bara garvade han åt mig. :'( Men sedan dess har jag försökt få in honom i kretsen, så pass långt har jag lyckats att han har köpt PS2 och GTA SA. Redigerad 19 februari, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Varken eller - de bryr sig inte. ...antar jag, folk vet väl att jag hänger här men ingen som bryr sig antar jag? Vi är som en familj? "you need to get laid" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Har inte berättat, de är nog heller inte intresserade heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Talar inte gärna högt om det. Men en och annan polare har väl sett det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Har inte berättat till många, och de som vet bryr sig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 sedan dess har jag försökt få in honom i kretsen KKK? --- Pratar jag om GTASajten med kompisar säger jag "forumet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Pffsch, ni ska bara veta. Det är ta mig tusan bästa sättet att ragga på. "-Tja, jag hänger på att forum dagarna i ända" "-Åh, ta mig!" "-... Där man snackar om GTA" "-I ANALEN!!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Varken eller - de bryr sig inte. ...antar jag, folk vet väl att jag hänger här men ingen som bryr sig antar jag? Vi är som en familj? "you need to get laid" Familj var möjligtvis överdrivet, men vi är ju som ett cyberkvarter: alla här känner igen varandra, precis som på andra forums där medlemmarna där känner igen varandra. Och, ja just det! Observera att den meningen med familjen var lite ironisk, jag ser inte Vice som min pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Kanske. -- Och jag måste peka ut Euro och Spajdermän. I alla dessa år ha de trackat och förstört mitt liv pga att jag hängde här, och nu är dom själv en del av det dom avskydde. SHAME SHAME SHAME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts