gruesome_badger Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Hej, är det nån som vet var man kan hitta en brandsläckare? I Vice City finns det ju en "järnaffär" (hardwarestore), men jag hittar inget motsvarande i San Andreas... har jag missat den eller finns det ingen? Om inte så borde det väl ändå ligga en brandsläckare å skräpa nånstans... Tacksam för hjälp! /G.B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) 1. Fusk. 2. Uppdrag. 3. "Resturanger" Swift idé. Redigerad 19 februari, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) På alla ätrestauranger över hela san andreas, cluckin' bell, burger shot osv.. De finns bakom alla diskar (där du betalar), bara att hoppa över och hämta. Redigerad 19 februari, 2007 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gruesome_badger Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 På alla ätrestauranger över hela san andreas, cluckin' bell, burger shot osv.. De finns bakom alla diskar (där du betalar), bara att hoppa över och hämta. Antar att du inte kör på pc...? Hittar i alla fall inga brandsläckare i restaurangerna... jaja, tack i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Antar att du inte kör på pc...? Hittar i alla fall inga brandsläckare i restaurangerna... jaja, tack i alla fall. Meh, kolla på mitt inlägg då!! Och det finns i alla matresturanger.. vid "köket". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Med andra ord: bakom själva beställningsdisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gruesome_badger Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Brandfiltar och ögondusch hänger det på väggarna bakom diskarna men de går givetvis inte att använda, några brandsläckare finns inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Brandfiltar och ögondusch hänger det på väggarna bakom diskarna men de går givetvis inte att använda, några brandsläckare finns inte... Leta i en annan resturang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gruesome_badger Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Leta i en annan resturang Ok, får göra det, jg har kollat Cluckin' Bell, Burger Shot och pizza-stället (vad det nu heter) i Los Santos än så länge men där hade jag ingen tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Tror det ska finnas en vid macken i El Quebrados. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Nu när vi är inne på att vi inte hittar saker, så jag vill fråga var man hittar Vulcano Mini gun eller vad den kallas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Den finns iallafall på stället där OG Loc jobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Te well stacked pizza co i idlewood har en brandsläckare bakom disken Redigerad 19 februari, 2007 av Diver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Nu när vi är inne på att vi inte hittar saker, så jag vill fråga var man hittar Vulcano Mini gun eller vad den kallas? Tror att du måste öppna 3:e ön innan du kommer åt någon Som närmast har jag sett den på Tågbrofästet strax norr om easter basin i san fierro Det går däremot inte att komma åt den innan man öppnat 3:e ön Redigerad 19 februari, 2007 av Diver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Tror att du måste öppna 3:e ön innan du kommer åt någon Som närmast har jag sett den på Tågbrofästet strax norr om easter basin i san fierro Kan du fixa en karta eller något ? Vore tacksamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Kan du fixa en karta eller något ? Vore tacksamt Kan försöka men jag är ingen hacker så det kanske tar en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Kan du fixa en karta eller något ? Vore tacksamt Kolla den här länken http://hem.bredband.net/708145/weap.html Grå plutt som det står MG i är en sådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Whina inte förhelvete!, jag på pc hittar ju iaf på varenda en.., på ps2 oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gruesome_badger Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Ärligt talat??!! Spelar ni på PC? Antar att ni inte gör det... hur som helst så gör jag det och det finns inga brandsläckare på något av de ställen ni har tipsat om hittills... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gruesome_badger Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Nu hittade jag däremot en vid motellet i Valle Ocultado... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts