Tweak Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Oh, förlåt. Jag trodde vi hade en seriös diskussion om prostitutionsverksamheten... Jag med, jag visade att jag inte höll med darkjak. Tyvärr missförstod du mig när jag var ironisk, jag är ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Vote: Nej. Jag har varit i Amsterdam. Jag vill inte skämmas över att bo i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Vote: Nej. Jag har varit i Amsterdam. Jag vill inte skämmas över att bo i Sverige. Word. Det man ser på gatorna i Red Light är inte något fint. Möjligt att det hos vissa prostituerade finns en yrkesstolthet, men... njäe tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Jag med, jag visade att jag inte höll med darkjak. Tyvärr missförstod du mig när jag var ironisk, jag är ledsen. Eftersom jag tyckte Darkjaks förslag var väldigt bra så var jag dum nog att tro att fler skulla hålla med, alltså trodde jag inte att någon skulle vara ironisk.. nåja, nog om det. Vote: Nej. Jag har varit i Amsterdam. Jag vill inte skämmas över att bo i Sverige. Word. Det man ser på gatorna i Red Light är inte något fint. Möjligt att det hos vissa prostituerade finns en yrkesstolthet, men... njäe tack. Äh, tråkmånsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Word. Det man ser på gatorna i Red Light är inte något fint. Möjligt att det hos vissa prostituerade finns en yrkesstolthet, men... njäe tack. Det är därför gatu-prostitusion ska vara olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Som jag todogare (kanske inte särskillt tydligt) uttryckte mig, anser jag inte att gatuprostitution borde vara tillåtet, utan att allt ska ske på licenserade bordeller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Det är därför gatu-prostitusion ska vara olagligt Dom står i skyltfönster och det är kvinnoförnedring på hög nivå! Alla ni som är för prostitution förklarar hur bra det fungerar i teorin, men ni har ingen aning om hur det blir i verkligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Dom står i skyltfönster och det är kvinnoförnedring på hög nivå! Alla ni som är för prostitution förklarar hur bra det fungerar i teorin, men ni har ingen aning om hur det blir i verkligheten! Man kan dra paralleller vid drogdebatten och påstå en massa lögner och faktoider. Prostitution innebär INTE automatisk kvinnoförnedring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 http://flashback.info/showthread.php?t=455503 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Jacker: Du länkar till en hora som försvarar det hon gör, tror du att det är representativt för horor i allmänhet? Själv gissar jag på att 9/10 känner tvärtom. skribb: En kvinna i ett skyltfönser uppfattar jag som automatisk kvinnoförnedring. skribb: Tycker du att jag skriver lögner och faktoider i cannabistråden? Jag kan inte svara för någon annans lögner i annat fall. Redigerad 18 mars, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Jacker: Du länkar till en hora som försvarar det hon gör, tror du att det är representativt för horor i allmänhet? Själv gissar jag på att 9/10 känner tvärtom. Sa jag inte heller, ville bara ge ett exempel på en prostituerad som faktiskt själv valt sitt yrke och inte verkar må dåligt över det. Tvångsprostitution/traficking, gatuprostitution är jag emot. Jag tycker inte heller att det är okej att använda kvinnorna som reklam och marknadsföring för verksamheten. Men, att göra det hela olagligt ökar bara gatu- och tvångsprostitution, sjukdomar, osv. En legalisering gör att man kan ställa krav, ha översikt och tillåta kvinnorna (män med?) vara med i fackförbund. Ungefär på det viset som darkjak sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 skribb: Tycker du att jag skriver lögner och faktoider i cannabistråden? Jag kan inte svara för någon annans lögner i annat fall. Nej, men det du påstod kan liknas vid ett antal faktoider/propaganda som antiknarkpersoner spyr ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts