C_J Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Blev nyss klar med min första solo vid. Har vart kul dom dagarna man har hållt på med den ...Vet att det är lite stavfel och att det blev lite tjatit vid 2:16. Ge gärna kritik. FF YT Redigerad 23 april, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Tittar när YT-länken kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 FF länken verkar ändå inte funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 FF länken verkar ändå inte funka Precis, tänkte skriva det innan.. Ville inte verka som en besserwisser.. När kommer YT upp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Precis, tänkte skriva det innan.. Ville inte verka som en besserwisser.. När kommer YT upp ? Så snart som möjligt Edit: Någon som vet vad problemet med FF länken är? Edit2: Sorry att det tar sån tid att få upp filmen både YT och FF har imot mig idag :'( Redigerad 18 februari, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Allvarligt talat, jag trodde jag skulle spy mellan 2.16 och 2.27. Stuntsen var inte jättebra, men det vid 2.04 såg fräckt ut. Förutom det där tv-flimmer-äcklet så tyckte jag editeringen var bra och "ren". Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Hm.. Hyffsat.. Basic stunt, men ändå imponerande. Inte alls långtråkig. Fortsätt i samma stil och gör mer avancerande stunt. 3,75/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Helt okej video, men skippa flygplansstunten. Dom är så enformiga och utdragna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Hmm, inte så värst imponerande. Du visade dina talanger mycket mer i Evilized. 4\10 Testa att sätta några bumps tills nästa Crew film så blir det nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Hmm, inte så värst imponerande. Du visade dina talanger mycket mer i Evilized. 4\10 Testa att sätta några bumps tills nästa Crew film så blir det nog bra Doh! Jag hade ju glömt bort att man kunde göra bumps får tänka på det till nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Coolt 8/10 Eftersom att jag inte har ljud på datorn för tillfället så blev det inte så mycket att njuta av , Men stunten var helt i min smak! Redigerad 22 februari, 2007 av hell_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Coolt 6/10 Eftersom att jag inte har ljud på datorn för tillfället så blev det inte så mycket att njuta av , Men stunten var helt i min smak! Alla stunts faller ju dig i smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Doh! Jag hade ju glömt bort att man kunde göra bumps får tänka på det till nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Gillade många stunts.. gillar skarpt det vid runt 3:00.. och ganska skönt att se att folk fortfarande stuntar i \'nybörjarkvarteren\' så att vi, som inte lirat igenom spelet, känner igen oss. :] + Hyfsat sköna stunts rakt igenom Bra musik Nybörjarkvarteren ( ) - Orka flygplansstunt Orka introt och outrot .. Redigerad 28 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts