Solidsnake Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 När jag spelade detta Rome Total War och alla E-Packs. Så fort jag startade det så när jag kom in i huvud menyn så blev det helt konstig med mus pekaren. När man drog med musen så kom det flera muspekare samtidigt under varandra. Så varför händer det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T Vercetti Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jag har också detta spel och det är det bästa spelet nånsin. Nu har jag iof inte spelat MII:TW men det är ju inga stora skillnader vad jag har hört. Ni som har Medieval 2. Vad har ni för dator?? (Jag vill veta om min dator klarar det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jag har också detta spel och det är det bästa spelet nånsin. Nu har jag iof inte spelat MII:TW men det är ju inga stora skillnader vad jag har hört. Ni som har Medieval 2. Vad har ni för dator?? (Jag vill veta om min dator klarar det) Jag har: Amd 64 4000+ 1024 mb ram GeForce 7800GT, 256 mb Och jag klarar det på full grafik systemkrav: 1500 MHz Processor 512 MB RAM 11 GB Hard disk space 128 MB Graphics card Windows 2K/ME/XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts