guardian Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Tänkte kolla intresset för detta spel. fanns nån topic till, men den var över ett år gammal, så jag startar en ny om ingen blir elak. i vilket fall, hur långt har ni kommit? bild på eran bil? info om spelet(skrivit själv ): man startar med en summa pengar, man ska bygga den ultimata streetracing bilen, från grund och botten, man kan skruva isär bilen i minsta detalj och köpa nytt och kombinera vissa delar och måla bilen som man vill. om någon spelat gearhead garage och monster garage så är det osm en blandning av dem. hari ngen bild på min just nu. men kan ta en bild om nån bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Spelade det lite ett tag men det laggade för mycket osså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Spelade det lite ett tag men det laggade för mycket osså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Spelade det väldigt mycket förut. Men jag fuskade för det mesta efter som att jag nästan bara körde med moddade bilar. Riktigt kul spel, ska nog ta och plocka fram det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Måste också visa min ego mobil^^ prime DLH med min nuna på huven^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Spelade det lite ett tag men det laggade för mycket osså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Kan man ladda hem det här gratis? (Abandonwhere?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Kan man ladda hem det här gratis? (Abandonwhere?) Jo, men inte lagligt^^ finns på många pirat sidor^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 jag spelar det;D men har börjat moda det istället, för det funkar inte att spara i spelet för mig jag hade alltså inte köpt spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Hmm skumt? har du uppdaterat till senaste uppdateringen? Annars ladda ner Invictus Live, mycket smidigare än att sitta och ladda ner patch för patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Det laggar för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts