nexus Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) När jag start Gta sa så kommer all reklam men sen efte Nvidia mean to be played eller något så blir det bara svart och inget händer .. Funkade bra förut och nu när jag installera det funkar det int :'( Edit: fick det att funka efter ett jävla tagi nvidia settings Redigerad 17 februari, 2007 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Edit: fick det att funka efter ett jävla tagi nvidia settings 5 minuter, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 När jag start Gta sa så kommer all reklam men sen efte Nvidia mean to be played eller något så blir det bara svart och inget händer .. Funkade bra förut och nu när jag installera det funkar det int :'( Edit: fick det att funka efter ett jävla tagi nvidia settings Försök själv innan du frågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) --- Redigerad 1 mars, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts