spajdermän Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Shit vilken grym film! Specialeffekterna, koreografin, handlingen, ALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Den här filmen verkar ju smeka det mesta. Älskade filmen Troja, den här verkar vara i samma stil. Orkar inte ens ta hem någon halvtaskig version, ska fan gå på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Den här filmen verkar ju smeka det mesta. Älskade filmen Troja, den här verkar vara i samma stil. Orkar inte ens ta hem någon halvtaskig version, ska fan gå på bio Troja suger. 300 är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Såg den igår! Det är inte ofta jag säger att filmer är ett mästervärk. Men 300 var verkligen ett riktigt stort Mästervärk "with a capital M" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Så du fick riktigt ont när du såg filmen eller? ... Såg den för ett tag sen, krigsscenerna var riktigt fina och filmen är riktigt bra. Dock lite väl tunn vid sidan av slagen vilket drar ner betyget en aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Såg filmen ikväll. Underbart vacker är den, rörelserna, vinklarna och alla visuella effekter!! Ett mästerverk som kommer att ska ses mer än 1 gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Hemkommen från bion jag med, och den blir fan bara bättre ju mer du ser på den. Tredje gången jag ser den, men bio slår en rutten screener så in i helvete. Underbar film! 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Fan vad rosor ni ger den, jag får väl ta och se den snart då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Helt okej, även om vissa delar kändes för korta. Ganska drygt antiklimax i slutet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Helt okej, även om vissa delar kändes för korta. Ganska drygt antiklimax i slutet också. Ending Spoilers: Antiklimax? Det var ju den perfekta döden! Jag tyckte faktiskt det var riktigt härligt när Leonidas hade blivit penetrerad av pilar och när sedan det enorma pilregnet avlossades för att döda en man, ja då hade han lyckats som hjälte. Ge mig DVD-release så jag kan se den 5 gånger till! Redigerad 7 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Ending spoiler: Det konstiga var att han inte blev träffad i huvudet av nån av pilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Ending Spoilers: Antiklimax? Det var ju den perfekta döden! Jag tyckte faktiskt det var riktigt härligt när Leonidas hade blivit penetrerad av pilar och när sedan det enorma pilregnet avlossades för att döda en man, ja då hade han lyckats som hjälte. Ge mig DVD-release så jag kan se den 5 gånger till! Spartanerna kunde gott ha plockat några perser till innan de pepprades. Kändes lamt när allt byggde upp till den stora slutscenen, Leonidas kastade spjutet mot den slemmige perserkungen och så dog alla plötsligt. Kaptenen fick ju några, dock. Men den var uber alles i övrigt. Riktigt tuff var scenen med puckelryggen i Xerxes' harem of freaks. Jag älskar sånt där skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Ending spoiler: Det konstiga var att han inte blev träffad i huvudet av nån av pilarna. Men det spelar inte så mycket roll. Han måste ju synas efterallt Det är ju alltid kul med misstag i filmer. Spoiler: In one scene two Spartans are building up the wall of bodies before the immortals come. As the walk down they both step on prop dummies that, when stepped on, look like pillows with Persian costumes on them. Redigerad 7 april, 2007 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Ge mig DVD-release så jag kan se den 5 gånger till! Agreed! Sen blir det fan att köpa den på Blu-Ray och titta på PS3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Min mer pubertala ådra fick sig allt en liten kick när jag såg filmen. Rakt inte att den råcoola estetiken gick att gå miste på. Neherru’. Slowmotion, halvnaket, svärd och blod utan motstycke. Halleluja. Årets grabbigaste rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Såg den inatt och tyckte inte att den var nå vidare. Handlingen kändes så sketen, sen blev jag inte särskilt imponerad av effekterna. Men jag funderar dock på att se den igen, i nyktert tillstånd, kanske ändrar uppfattning då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Är det ingen av er som har sett denna? 300.PROPER.CUSTOM.SWESUB.DVDSCR.DVDr-TEAFORTWO Länk bortplockad /KalleR Fattar inte vart de fick tag på en DVDrip innan filmen släppts på DVD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 För i helvete, gör dig av med den där länken innan det blir ett varningsregn á la Leonidas demise. Där var jag allt fyndig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 För i helvete, gör dig av med den där länken innan det blir ett varningsregn á la Leonidas demise. Där var jag allt fyndig. Din signatur är fyndig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Fattar inte vart de fick tag på en DVDrip innan filmen släppts på DVD.. Enkelt. Det är inte en dvdrip utan en screener. Varning för brott mot paragraf §1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts