Alle090 Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Jag söker ett spel.. Allt jag vet är vad spelet går up på... Det är et jakt spel på en gigantisk ö. Man jagar dinosayer. Så fort man dödat en så kommer ett skepp och hämtar upp dinon. Man själv är en människa. och man kan jaga raptorer till T-rexar.. När man ska starta spelet kan man välja vad man ska jaga... nån som känner igen.. BTW: jag har sökt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Ganska säker på att det är Carnivores 1 eller 2 som du söker. Men ta det i "Jag söker namn till..." tråden nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Ganska säker på att det är Carnivores 1 eller 2 som du söker. Men ta det i "Jag söker namn till..." tråden nästa gång. Jag sökte på "Jag söker namnet" men hittade inge.. Aja, DET VAR RÄTT SPEL::!!! TACK!.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Den ligger i musik/film/grafik forumet, och denna tråden har fyllt ut sin funktion. *SNELHESTBALLE* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts