Gof Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Redigeringen var bättre, men skippa tv visulatorn och kör på pan/crop istället. Gillade SteveX stunts, dom flesta iaf. Vilken del i filmen syftar du på nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Godfather skulle man kunna få en liten recension av dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Redigeringen var bättre, men skippa tv visulatorn och kör på pan/crop istället. Gillade SteveX stunts, dom flesta iaf. Vad menas med pan/crop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Vad menas med pan/crop? Ett verktyg i Vegas som används för att "förändra bildrutan" (kommer inte på bättre förklaring" Med det kan du zooma, få filmen att snurra runt och en massa annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 kul att folk tycker om min första film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Jaa videon var bättre än dina foton iallfall Bra jobbat. 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Jaa videon var bättre än dina foton iallfall Bra jobbat. 7/10 foton? syftar du på solbilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Argh, det ska vara litet x Förlåt o hälsade, ty jag är en syndare utan dess like. Min själ skall brinna i helvetet och min kropp skall tyna bort i jordens ände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Förlåt o hälsade, ty jag är en syndare utan dess like. Min själ skall brinna i helvetet och min kropp skall tyna bort i jordens ände. så bra, där slapp jag skriva allt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Kebab: Tack så väldans för din komplimang om introt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Gillade inte Musiken i början men sen när disturbed kom blev allting bättre Bäste filmen jag har sett på länge Bra jobbat, bättre en vad jag någonsin kommer att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Gillade inte Musiken i början men sen när disturbed kom blev allting bättre Bäste filmen jag har sett på länge Bra jobbat, bättre en vad jag någonsin kommer att göra Gissa om jag blev glad nu Om du har SA på PC så gör jag gärna en film med dig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Är det bara jag som tycker att den ser nästan likadan ut som resten du bajsar ut varje vecka? Det kanske är jag som inte är så mycket för Disturbed, förutom Liberate. Men musiken har lite halvkasst tempo vilket gjorde att filmen kändes seg. Den låga FPS:en bidrog också till det. Du borde testa att snabba upp klippen bara 20-30% med Velocity-funktionen och spela in klippen med 30 FPS i Fraps. Du får ett plus för introt. Visserligen gillar jag inte Fiddy men låten passade. Bra att du har dragit ner på effektbombningen. Stevex, du var rätt bra för första film men ni hade ungefär tre, fyra stunts på samma ställe(trappan vid stranden) vilket blev väldigt repetitivt. Jag ville gråta vid pizzaboy grinden. Sist men inte minst, planstunts! Så himla tråkigt ibland. Du har flera sådana i varrenda film. Visst kan det anses som kreativt men... Nej, det funkar bara inte för mig. Fast några intressanta planstunts har du utfört t.ex det när du flög igenom ett garage. Bästa SA-film du gjort hittils kan jag nog säga. Bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) foton? syftar du på solbilden? Syftar på fotona han tagit på sig själv som alla gnäller på. Redigerad 18 februari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Snälla, sluta bajsa ut stuntfilmer fulla med planstunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Snälla, sluta bajsa ut stuntfilmer fulla med planstunt. Du fick lite insperation från Mr. Magic där va Och om du inte gillade den, varför berömde du mig då på Msn för ett bra jobb med filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Håller med Lajnux, skippa att flyga under en bro med ett flygplan, det är bara långtråkigt och ganska lätt att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Du fick lite insperation från Mr. Magic där va Och om du inte gillade den, varför berömde du mig då på Msn för ett bra jobb med filmen? Faktum var att jag inte lästa någon post i tråden innan jag postade min. Jag sa aldrig att jag inte gillade den, du gjorde ett bra jobb om man bortser från pizzagrinden och dina flygplansstunt. Ett tips till dig från en nybörjare, försök att göra dina stuntfilmer så bra som möjligt istället för att pumpa ut lika många stuntfilmer som aftonbladet trycker skandalartiklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Hallå du, skippa grind/flyg stunt. När du grindar på saker så gör du det i 30 sekunder.. Ifall du måste grinda så gör det i 3-5 sekunder.. Sak samma med flyg stunts, du gör dom i 30 sekunder.. Du ska inte utföra dom alls, värsta som finns.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Den var bra Men flygplanstuntsen var bara jobbiga samma med pizzaboy grindningen! Gillar heller inte ramla av och fånga cykeln! Det kan knappas räknas som stunt? Annars bra 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts