T-Bone Mendez Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Hej jag har alltid haft problem med att gå in i en affär i Little Havan där man kan byta till Cuban-kläder som man har i tidigare uppdrag. Så jag undrar om andra också varit med om det. Eller så kanske det är fel på min skiva. Jag köpte den i början på 2003. Det är synd att det är just Cuban som är några av mina favoritkläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Har för mig att det är likadant för alla. Men är inte riktigt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Det är en känd bugg i VC. Men ibland händer det faktiskt att kläd-ikonen hamnar rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Har då aldrig hänt mig att den har varit på rätt ställe utom på uppdraget då man ska ta den. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Har hänt mig flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Det var så för mig, jag laddade ner en .col fil som tog bort den "osynliga" väggen förr, vet dock inte vart jag hittade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HDM Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Om ni gillar så mkt om kläderna som mig . Så ska ni köpa malibu club förän göra Avery's uppdrag. för det är då man får kläderna , men om du köper malibu först o klarar den o sen gör Avery's uppdrag så har du kläderna hela tiden så gjorde jag! buggen är från malibu club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Om ni gillar så mkt om kläderna som mig . Så ska ni köpa malibu club förän göra Avery's uppdrag. för det är då man får kläderna , men om du köper malibu först o klarar den o sen gör Avery's uppdrag så har du kläderna hela tiden så gjorde jag! buggen är från malibu club Gör om, gör rätt - vad i hela friden snackar du om? Dessutom är din signatur fortfarande dubbelt så hög som den får vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts