johanht Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Vissa hästskor befinner sig ju på höga skyskrapor. Måste man flyga till vissa, eller kan man nå alla till fots på ett eller annat vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Om du låst upp jetpacken går det på en dryg halvtimme att skaffa alla hästskor. Skitsmidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Jag har en fråga om foton man ska ta i SF. Hur ska man veta vad man ska ta kort på? Är det någon speciell färg eller liknande man ska kolla efter? Snälla ni som inte vill/kan svara behöver inte säga att detta är off-topic. Det är ganska likt ämnet om hästskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Jag har en fråga om foton man ska ta i SF. Hur ska man veta vad man ska ta kort på? Är det någon speciell färg eller liknande man ska kolla efter? Snälla ni som inte vill/kan svara behöver inte säga att detta är off-topic. Det är ganska likt ämnet om hästskor. När du kollar genom kameran(siktar med kameran) så kan du se rosa symboler som snurrar, dom ska du fotta Redigerad 16 februari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Jag har en fråga om foton man ska ta i SF. Hur ska man veta vad man ska ta kort på? Är det någon speciell färg eller liknande man ska kolla efter? Snälla ni som inte vill/kan svara behöver inte säga att detta är off-topic. Det är ganska likt ämnet om hästskor. Det lyser väldigt kraftigt om platsen för kortsymbolen, trots att det inte finns nån gatubelysning där. Om man sen siktar med kameran där så dyker det upp en rosa, snurrande kamerasymbol man ska ta kort på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Ok, tack för hjälpen Pixiegnom och Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanht Skrivet 16 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Om du låst upp jetpacken går det på en dryg halvtimme att skaffa alla hästskor. Skitsmidigt! OK! Om några uppdrag så har jag låst upp den så jag väntar väl tills dess Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 OK! Om några uppdrag så har jag låst upp den så jag väntar väl tills dess Tack för tipset Lycka till med jakten då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts