Ceone Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Jag brukar slåss med min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Öhm..uppror, där ser man.. ..själv händer det att man använder den, men det här är bara löjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Skär ner på skolböckerna istället. (Om det går mer än vad det redan är gjort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 JAAAG VIIIIILLLL HAAA OMG!!!!!!!!!111111111111111ettettett. Om man ska skära ner på telefonkataloger kan man lika gärna skära ner på tidningar, skolböcker, böcker. Det er jettekul att leta roliga namn i telefonkatalogen hehehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Fungerar inte internet bra då? Det är roligare att bara slå upp valfri sida och beta av nummer efter nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Telefonkatalogftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Det är roligare att bara slå upp valfri sida och beta av nummer efter nummer. Det lät ju ööhhhm.....jättekul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Tycker man ska få beställa telefonkatalogen, inte att den bara kommer. det sparar mycket. då blir det inga "jag vill inte ha telefonblaskan, men skit samma, bara att slänga när den kommer" snack, då får dom ingen om dom inte ringer och beställer att dom vill ha skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Telefonkatalogen är jävligt onödig, dock är den bra för de som inte har tillgång till Internet eller för de som inte ens har en dator (pensionärer och dylikt). Man borde som guardian sa få beställa den så att även Eniro själva kan anpassa antalet tryckningar till hur många som verkligen vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Jag brukar faktiskt använda telefonkatalogen. Går snabbare än att slå på datorn och routern, vänta på att datorn ska koppla upp, och sen gå in på eniro och SEN slå in nummret. Men de som inte vill ha skiten ska ju såklart inte behöva ha den. Jag är själv för att man ersätter praktiskt taget allt papper med datorer i diverse former. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Jag brukar faktiskt använda telefonkatalogen. Går snabbare än att slå på datorn och routern, vänta på att datorn ska koppla upp, och sen gå in på eniro och SEN slå in nummret. Men de som inte vill ha skiten ska ju såklart inte behöva ha den. Jag är själv för att man ersätter praktiskt taget allt papper med datorer i diverse former. Sen kan man ju ifrågasätta varför du stänger av routern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Sen kan man ju ifrågasätta varför du stänger av routern. Spara ström? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Spara ström? Kostar mer att stänga av/sätta på.... Om man nu inte gör det en gång i veckan förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Kostar mer att stänga av/sätta på.... Om man nu inte gör det en gång i veckan förstås. Det är vad jag försöker säga till far min också, men han envisas med att alltid stänga av modemet. Samma sak med digitalboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Privatpersoners nummer kollar jag aldrig upp i boken, alltid på internet, men företags och lokala nummer slår jag upp i katalogen. Så företags delen och lokala kataloger kan få vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Sen är den ju alltid ett bra redskap om man blir grinig på nån kompis..Gör rätt ont å få i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Använder den alltid när vi ska beställa hem pizza. vilket är typ 1gång på 2veckor, och då kan jag lika gärna använda internet. jag skulle iaf inte sakna den om den inte kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts