Jump to content

Uppror mot telefonkataloger!

Nord
 Share

Recommended Posts

Telefonkatalogen är jävligt onödig, dock är den bra för de som inte har tillgång till Internet eller för de som inte ens har en dator (pensionärer och dylikt). Man borde som guardian sa få beställa den så att även Eniro själva kan anpassa antalet tryckningar till hur många som verkligen vill ha den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar faktiskt använda telefonkatalogen. Går snabbare än att slå på datorn och routern, vänta på att datorn ska koppla upp, och sen gå in på eniro och SEN slå in nummret.

Men de som inte vill ha skiten ska ju såklart inte behöva ha den. Jag är själv för att man ersätter praktiskt taget allt papper med datorer i diverse former.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar faktiskt använda telefonkatalogen. Går snabbare än att slå på datorn och routern, vänta på att datorn ska koppla upp, och sen gå in på eniro och SEN slå in nummret.

Men de som inte vill ha skiten ska ju såklart inte behöva ha den. Jag är själv för att man ersätter praktiskt taget allt papper med datorer i diverse former.

Sen kan man ju ifrågasätta varför du stänger av routern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor