Nord Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Uppror mot telefonkataloger! http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1...1_852__,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1001250,00.html Helt rätt, hur många av er använder en telefonkatalog?, helt ärligt? Själv använder jag alltid internet. Visst, eniro betalar för produceringen, men hur många stackars träd går inte åt till detta? Kan inte istället eniro skänka allt papper till någon skola i afrika som behöver skolböcker? Vill också kunna avbeställa en katalog precis som i Norge! Möjligheten borde finnas tycker man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Jag vill inte ha någon telefonkatalog. Använder den ändå aldrig. Ingen i min familj gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Har aldrig ens gluttat på den där gula pappersklumpen i trapphuset.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Använde den tidigare men nu går det ju snabbare med internet. Däremot är den användbar om man ska busringa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Jag vill ha den. För min mors skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Nu när det är tjat om växthuseffekten, miljöförstörning och hela falleruttan så borde ju att dra ner på telefonkatalogerna en bit på vägen det med. Jag har inte använt telefonkatalogen på flera år, och samma med mina föräldrar också. Går extremt mycket snabbare och använda internet eller mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Har aldrig ens gluttat på den där gula pappersklumpen i trapphuset.. Hur vet du då att den finns där? Men nej, har ingen användning för den. Möjligtvis mina föräldrar, iaf pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Används kanske 2-3 gånger/år av alla sammanlagt i familjen. Skulle kunna söka på internet istället så jaa, klarar oss utan det gör vi nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Tycker den är bra att ha. Far min använder då helst den före internet iaf. Det finns det säkert fler som gör också. Phonebook FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Jag är helt för förslaget. Telefonkatalogerna står i travar i trapphuset, och ingen, jag menar ingen tar någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Tycker den är bra att ha. Far min använder då helst den före internet iaf. Det finns det säkert fler som gör också. Phonebook FTW! Jo, visst är den bra. Men ska den delas ut till alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Jo, visst är den bra. Men ska den delas ut till alla? Näe, visst. Det är nog smart om man kan välja själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Mina förädrar brukar använda gula sidorna, speciellt min mamma. Jag använder själv internet, men de i mitt hus använder telefonkatalogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Min mor behöver den, jag använder den ytterst sällan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Använder aldrig en telefonkatalog, spara på träden! Nu äär det mobiltelefoner med telefonbok som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Uppror mot telefonkataloger! http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1...1_852__,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1001250,00.html Helt rätt, hur många av er använder en telefonkatalog?, helt ärligt? Själv använder jag alltid internet. Visst, eniro betalar för produceringen, men hur många stackars träd går inte åt till detta? Kan inte istället eniro skänka allt papper till någon skola i afrika som behöver skolböcker? Vill också kunna avbeställa en katalog precis som i Norge! Möjligheten borde finnas tycker man. Jag använder den ibland så det finns säkert fler som gör det, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Jag har aldrig haft någon använding av telefonkataloger. Screw phonebooks....i've got teh internets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Telefonkatalog är ju för fan standard i ett hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Däremot är den användbar om man ska busringa... Fungerar inte internet bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Men varför klaga? Ni som vill ha dom, behåll dom. Ni som inte vill ha dom, återvinn dom och gå vidare i livet. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts