Adriian Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag är fortfarande utloggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Och för mig funkar det alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Jag måste bara logga in om jag loggat in på någon annan dator sen sist. Så var det inte förr i tiden, åtminstone inte innan den senaste forumuppgraderingen. Annars funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Jag är fortfarande utloggad.Lyckat att kunna skriva på forumet då För mig har det fungerat felfritt, då den enda datorn jag besöker forumet på är min hemdator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Det verkar som att man måste logga in igen varje gång man byter IP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Det verkar som att man måste logga in igen varje gång man byter IP Jag har inte bytt ip sen problemet började. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag tror problemet är fixat. @KalleR: Du har inte gjort nått annat då? Uppdaterat firefox eller så? Vet inte hur petigt det är, men även programuppdateringar bör kunna störa ut inloggningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag tror problemet är fixat. @KalleR: Du har inte gjort nått annat då? Uppdaterat firefox eller så? Vet inte hur petigt det är, men även programuppdateringar bör kunna störa ut inloggningarna. Inte gjort någonting alls vad jag vet. Fast problemet dyker inte upp ofta för mig. Någon gång i veckan eller så, går att leva med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Inte gjort någonting alls vad jag vet. Fast problemet dyker inte upp ofta för mig. Någon gång i veckan eller så, går att leva med. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag tror problemet är fixat. Vad är din definition av problemet då? Jag vill kunna logga in på flera datorer utan att min hemdator (som har remember me ikryssat) ska behöva loggas ut. För mig har det funkat hela tiden, utom att min hemdator loggats ut om jag loggat in på nån annan dator (inte annat IP). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Första dagarna när forumet var uppgraderat blev jag utloggad helatiden men nu är jag alltid inloggad som de brukade vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Fungerar för mig nu. Och har så gjort hela veckan. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Loggar jag in med den ena datorn är jag utloggad med den andra. I övrigt fungerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Jag loggas nu mera ut varje gång jag stänger av datorn. Utan undantag. Så störigt! Är det bara jag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Jag loggas nu mera ut varje gång jag stänger av datorn. Utan undantag. Så störigt! Är det bara jag eller? Hmm, kanske för att du loggar in på jobbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Hmm, kanske för att du loggar in på jobbet? Hmm... det är en tanke ja... Men det har inte varit så innan. Men det verkar faktiskt logiskt det du säger. Ska prova att inte logga in från jobbet imorgon. Tack så mycket. http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/tumner.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Hmm... det är en tanke ja... Men det har inte varit så innan. Men det verkar faktiskt logiskt det du säger. Ska prova att inte logga in från jobbet imorgon. Tack så mycket. http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/tumner.gif Får se om du klarar av att låta bli.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Du hade rätt. När jag startade datorn i morse så var jag inloggad. Så det är jobbet som gör så jag blir urloggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 (redigerad) Det är ju skitstörande att "remember me" bara gäller varje enskild dator om man inte sen sist loggat in någon annanstans ifrån. Jag vill att min hemdator ska vara ihågkommen men inte skoldatorerna. Loggar jag dessutom in från ett annat (syrrans/brorsans) XP-konto (på samma dator) försvinner minnet från mitt eget XP-inlogg. Crap, säger jag. Så var det inte förr. Redigerad 16 april, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Idag har jag varit utloggad de två gånger jag besökt gtasajten, har fortfarande inte bytt dator eller ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts