KalleR Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Hmm, inte lite spam i den här tråden. Beror på hur man tolkar "Fortsätt att rapportera problem." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Jag hade inga större problem med det innan, hände bara då och då. Idag har det hänt en gång, men det var kanske innan Huktenius fixade med.. vad det nu var han gjorde. Så jag tror att det har hjälpt för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Funkar skitfint för mig nu, har inte hänt på hela helgen. Men är det bara inbillning eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 What? Jag var tvungen att logga in igen, först på PSPn (som jag brukar behöva), men faktiskt också på hemdatorn. Jag trodde det var fixat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 What? Jag var tvungen att logga in igen, först på PSPn (som jag brukar behöva), men faktiskt också på hemdatorn. Jag trodde det var fixat? Verkar som att det inte funkar.. Behövde logga in nu också... Kanske sidan börjar utveckla en AI som tillslut kommer att styra helt själv. Sen börjar datorerna ta över världen. SLUTET ÄR NÄRA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Utloggad när jag kom hem :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 SLUTET ÄR NÄRA. Haha! För det är ju så livsfarligt jobbigt att skriva in sitt lösenord igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 What? Jag var tvungen att logga in igen, först på PSPn (som jag brukar behöva), men faktiskt också på hemdatorn. Jag trodde det var fixat? Skiftar man mellan två datorer så blir man utloggad. Tror det har varit så jämt? Förövrigt så funkar auto-inloggningen finfint för mig fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Har fungerar felfritt för mig hela helgen. Och om det inte skulle fungera så är det ju ingen fara, ett klick så är man inloggad igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Vet inte om du har löst det. men det gjorde det själv för mig med tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Då frågar jag igen, finns det fortfarande problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Då frågar jag igen, finns det fortfarande problem? Inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Då frågar jag igen, finns det fortfarande problem? Inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Då frågar jag igen, finns det fortfarande problem? Inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Inte för mig. Hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Skumt, men funktionen "Reset member's log in key upon each log in" verkar ha fixat problemet. Funktionen är inte aktiverad som standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Har inte haft problem en enda gång sen du fixade de där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag var utloggad nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Har funkat 100% sedan kvällen du fixade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag blir utloggad på hemdatorn om jag loggar in på någon annan dator, även om jag valt att spara inloggningen på hemdatorn. Det har fungerat innan och har varit såhär ända sen updateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts