SiXxe Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Mm, för mig händer det med varje gång nu. Riktigt irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 För mig händer det väldigt ofta när jag ska surfa in från PSPn, men på dator har det hänt max 10 gånger sen tråden startades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Börjat hända mig också nu Redigerad 17 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Mig med. Typ varannan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Me too, varje gång jag går in på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 me three... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Händer för mig också men bara på den här datorn.. inte på datorn i mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Det hära började för mig inatt... :S Jag kunde lämna sidan, leka lite i Vegas, sen när jag uppdaterar den är ju utloggad igen. Då pratar vi kanske en kvart eller så. Typ fyra gånger ikväll. Grymt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Yo tambien... det började i förrgår. Måste logga in varje gång jag besöker sidan, trotts att boxen är checkad :'(. Dagens I-lands problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Numera händer det även mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Händer även mig nu. Visssa gånger kan man inte logga ut alls, och andra gånger loggas man ut hela tiden. Redigerad 18 mars, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Händer hela tiden nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Händer inte mig längre ^^. Det går i perioder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Posthunt. Ja, det händer mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Som det sagts, händer varje gång man går in på forumet nu och om man är inaktiv ett tag. Men värst är att det ibland krävs att man loggar in två gånger för att överhuvudtaget loggas in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Som det sagts, händer varje gång man går in på forumet nu och om man är inaktiv ett tag. Men värst är att det ibland krävs att man loggar in två gånger för att överhuvudtaget loggas in. Märkte det idag. Jäkligt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Som det sagts, händer varje gång man går in på forumet nu och om man är inaktiv ett tag. Men värst är att det ibland krävs att man loggar in två gånger för att överhuvudtaget loggas in. (:!!! vad sägs då om the grand finale, då du under inga omständigheter kan logga in, om du inte startar en ny session. 'nerf. Paaaain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Jag är inte säker, men jag tycks ha märkt att mönstret med remember me är att om jag är ihågkommen på hemdatorn och loggar in nån annanstans (och tar rememer me där), försvinner det från hemdatorn. Även när jag inte kryssar i loggas jag ut. ATM sitter jag inloggad på skolan (inte ikryssat), och om mina teorier stämmer så kommer jag vara utloggad när jag kommer hem. Slänger in en edit då. Nope, jag var fortfarande inloggad, men inte på PSPn. Den brukar iofs kräva inloggning oavsett var/när jag loggade in senast. Redigerad 21 mars, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Så... ehh, finns det någon läsning på detta? Ala tycks ju ha ett problem med detta. <Notera att jag var tvugen att logga in (YET AGAIN= för att kunna skriva detta.> :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Har aktiverat funktionen "Reset member's log in key upon each log in". Vi får se om det gör någon skillnad... tror inte det... men vi kan ju hopppas.... Fortsätt att rapportera problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts