The Dude Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Såfort jag stänger webläsaren loggas jag ut från forumet, jag har kryssat i Remember me. Är det någon annan som har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Nepp, fungerar här. Prova att rensa cookies. Sen samma procedur igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Hjälpte inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Jag hade också det problemet... Men det försvann tillslut. När du loggat in ett par gånger verkar det sätta sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Jag hade också det problemet... Men det försvann tillslut. När du loggat in ett par gånger verkar det sätta sig. Precis som de post-it lapparna jag har på min datorskärm, de flyger ner för jämna mellanrum, men efter ett par hårda tryck så sitter skiten där! Bättre klister på post-it lapparna tack! För att inte går för mkt offtopic, kom på nu att jag hade samma problem för ca en vecka sen, gjorde som med post-it lapparna. Då fungerade det fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Precis som de post-it lapparna jag har på min datorskärm, de flyger ner för jämna mellanrum, men efter ett par hårda tryck så sitter skiten där! Bättre klister på post-it lapparna tack! För att inte går för mkt offtopic, kom på nu att jag hade samma problem för ca en vecka sen, gjorde som med post-it lapparna. Då fungerade det fint! Är bara tvungen... klickade du extra hårt på "logga in"-knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Är bara tvungen... klickade du extra hårt på "logga in"-knappen? Varsågod och va tvungen Japp! Och det hjälpte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 The Doodle! Jag har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Har med samma problem. Ibland funkar det och ibland inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Innan uppgraderingen behövde jag aldrig logga in. C:a var 10:e gång jag går till forumet så är jag urloggad men mitt namn står där så jag behöver bara klicka "Log in" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Loggas också ut hela tiden, men jag trodde att det var så för att jag flyttar min dator mellan olika ställen hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Innan uppgraderingen behövde jag aldrig logga in. C:a var 10:e gång jag går till forumet så är jag urloggad men mitt namn står där så jag behöver bara klicka "Log in" Hmm, när du säger det så.. så är det för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Testa att ta bort bokmärket på forumet och lägg till det igen, kan hjälpa. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Blir utloggad när jag byter från min stationära till laptopen Testa att ta bort bokmärket på forumet och lägg till det igen, kan hjälpa. BOTKewlt, man kan quota dig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Har haft detta problem några dagar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 För mig är jag inte automatiskt inloggad varje gång jag går in på www.gtasajten.se/forum , men när jag går in på www.gtasajten.com/forum blir jag det. Prova att börja använda .com istället för .se om du inte kan vara ihågkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Jag blir utloggad om jag inte skriver http://www.gtasajten.com/forum/index.php. Try it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Har samma problem. Får se hur det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Har samma problem. Får se hur det löser sig. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Har fortfarande samma problem. Tror att problemet ligger i IPBs nya funktioner "Stronghold Cookie". Den motverkar att någon stjäl dina cookies. Problemet är att den antagligen även ställer till problem. Har avaktiverat den på ett testforum för att se om det är den som är problemet. Återkommer. EDIT: Problemet är kvar trots att jag stängde av Stronghold. Redigerad 27 februari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts