Diver Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Men, nej du har inte, لا، أب nuk, uopće ne, δεν, hîç не maya, no, hayır 100% om du blir attackerad. Ge dig! ا Det är samma område som blir atackerat hela tiden Jag har roat mig med att kuta omkring där och knäppa knarklangare och med jämna mellanrum kommer en atack Har inte räknat atackerna men det är över 10 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Spelet kanske har buggat sig för honom? Du satt inne med det rätta svaret Sprang omkring runt det området som blev atackerat Gick upp på ett tak i kanten på det området spanade runt med snipern och fick syn på några ballaskillar Tänkte att det skulle dröja längre till atacken om jag plockade dom Då startade jag ett gängkrig på en stor ruta som varit omarkerad innan vann den delen och den blev grön Kollade STATS men där är ingen skillnad 100% och 54 områden som innan Har spelat en stund efter det och hittills inga nya atacker Kan bara säga JIIIIPPPPPIIIIIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
satans_93 Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) en liten fråga bara kan man ta över gäng områdena i början så man har alla för sen blir ju det övertaget av ett annat gäng så man kan inte ta tillbaka dom men om man tar alla i början slipper man ta dom igen när man klarar spelet för jag vet ju att när man klarar storyn får man ju tillbaka gäng områdena i första staden hoppas ni fattar vad jag menar Redigerad 23 februari, 2007 av satans_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 en liten fråga bara kan man ta över gäng områdena i början så man har alla för sen blir ju det övertaget av ett annat gäng så man kan inte ta tillbaka dom men om man tar alla i början slipper man ta dom igen när man klarar spelet för jag vet ju att när man klarar storyn får man ju tillbaka gäng områdena i första staden hoppas ni fattar vad jag menar Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Har äntligen tagit alla områden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Bah, jag har ett jobbigt problem. Jag orkar inte heller åka tillbaka för att rädda mina stackars gangsterkompisar som inte klarar sig utan mig vid ett slagsmål. Och jag har tagit över alla ställen utom ett- ett ställe som inte går att ta över. Det är en gigantisk lila ruta vid Mount Chilidad. Tro mig, jag har letat i timmar i området, men inte sett skymten av en c00lboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts