T-Bone Mendez Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 1. Hej nu är det såhär, jag har ett gäng område kvar att ta över. Det är ett litet Ballas område vid Jefferson Motel. Men det står aldrig Ballas gäng där. Ibland åker dom i bilar. Men man måste döda 3 för att starta ett gängkrig. 2. När man har tagit över alla områden, slipper man gängkrig då, asså attekerar dom inte mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 1. Ja, det är surt. Du får vänta tills några går på gatan. Annars kan det hjälpa att slita ut dem ur bilen. 2. Jag minns inte exakt, men jag tror du slipper dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Ja du slipper Ballas och Vagos. Det finns vissa buggar som gör att dom kan komma åkande i nån bil eller nåt dom kommer iaf inte attackera dina områden längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Ja det skulle ju vara skönt om det var ett avslutat kapittel när man tagit över stan Tyvärr är det inte så utan atackerna fortsätter Däremot kan det vara bra att veta att man inte behöver detta för att nå 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Ja det skulle ju vara skönt om det var ett avslutat kapittel när man tagit över stan Tyvärr är det inte så utan atackerna fortsätter Attackerna fortsätter inte om du har tagit över 100% av områdena. Redigerad 16 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Hos mig fortsätter det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Hos mig fortsätter det iallafall Du har kanske missat något litet område? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Nu blev jag ju tvungen å fixa 100% på den sparningen jag kör nu efter sista området åkte jag och sparade mig tog sedan en sväng med en bil på kortare tid än 1 minut kom första atcken Så ni har fel och jag har rätt :-O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 I VCS finns det också mycket saker som rör gängområden och sånt, och även efter att ett gäng är utslaget kommer de tillbaka ca fem gånger, det kanske är likadant i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Nu blev jag ju tvungen å fixa 100% på den sparningen jag kör nu efter sista området åkte jag och sparade mig tog sedan en sväng med en bil på kortare tid än 1 minut kom första atcken Så ni har fel och jag har rätt :-O Nej, du har fel! Tvinga inte mig att kalla in GTASA gurun, Azore... När du har tagit över 100% av områdena blir du icke attackerad igen. Detta eftersom att du totalt har massakerat de andra gängen. Redigerad 17 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Du får kalla in vem du vill Du har fel i alla fall Jag gjorde det ju i går för att kolla så jag mindes rätt Atackerna fortsätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Du får kalla in vem du vill Du har fel i alla fall Jag gjorde det ju i går för att kolla så jag mindes rätt Atackerna fortsätter Nej du har fel. Antingen så har du inte tagit över 100% av områdena eller så så ser du blinkade saker framför ögonen av någon annan orsak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Men gäng problem kan också va en fördel! Om man inte har hitman på alla vapen kan man träna upp den genom alla attacker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Men gäng problem kan också va en fördel! Om man inte har hitman på alla vapen kan man träna upp den genom alla attacker! Man kan träna upp genom att skjuta på bilar. Jag tycker bara gängkrig är störande. Om jag är i San Fierro eller Las Venturas och håller på med nånting så kommer det upp en ruta om att ett område är anfallet. Då måste jag åka till Los Santos och döda 15 stycken. Det är så tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Nej du har fel. Antingen så har du inte tagit över 100% av områdena eller så så ser du blinkade saker framför ögonen av någon annan orsak... Jag hade varit glad om det du säger stämde men tyvärr 100% brukar vara 100% och är det så även i detta spel så fortsätter atackerna Redigerad 17 februari, 2007 av Diver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Nej, du har fel! Tvinga inte mig att kalla in GTASA gurun, Azore... När du har tagit över 100% av områdena blir du icke attackerad igen. Detta eftersom att du totalt har massakerat de andra gängen. I got ur back, Vice har rätt Jag hade varit glad om det du säger stämde men tyvärr 100% brukar vara 100% och är det så även i detta spel så fortsätter atackerna Har du tagit över området i Vegas delen av spelet? Om du har det och alla andra så är ditt SA Cp (Cp som i modern svenska, det har allso inte Celebral Pares) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 I got ur back, Vice har rätt Har du tagit över området i Vegas delen av spelet? Om du har det och alla andra så är ditt SA Cp (Cp som i modern svenska, det har allso inte Celebral Pares) Jag har 100% om man kollar i STATS Vegas delen??? Var ligger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Jag har 100% om man kollar i STATS Vegas delen??? Var ligger det? Men, nej du har inte, لا، أب nuk, uopće ne, δεν, hîç не maya, no, hayır 100% om du blir attackerad. Ge dig! ا Redigerad 17 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Spelet kanske har buggat sig för honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Man kan träna upp genom att skjuta på bilar. Jag tycker bara gängkrig är störande. Om jag är i San Fierro eller Las Venturas och håller på med nånting så kommer det upp en ruta om att ett område är anfallet. Då måste jag åka till Los Santos och döda 15 stycken. Det är så tråkigt. Jo det klart, det är ju inte så kul precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts