kricke Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 är det nån som har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 (redigerad) är det nån som har det? jag har det.... man måste gilla RollerCoaster tycoon 1 för det ser exakt likadant ut.... men många nya attraktioner... det är bra... hej då nu drar jag till stockholm Redigerad 15 februari, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 jag har okså det, men jag tycker att det suger ettan var mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Jag har laddat det men URTRIST!! ettan är 10 ggr roligare med LoopyLandscapes expansion!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 det är ganska roligt...men har man tröttnat på ettan finns det inte så mycket nöje med det...men om man inte har tröttnat på ettan så finns det många speltimmar framför datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 jag fattar inte hur ni kan tycka ettan é bättre, de é samma sak bara att de é andra banor, fler attraktioner och sen kan man göra egna banor mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 men ni kanske tycker att ettan é bättre för att de inte finns lika mycket att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 jag fattar inte hur ni kan tycka ettan é bättre, de é samma sak bara att de é andra banor, fler attraktioner och sen kan man göra egna banor mm. anledningen till att jag tycker att ettan är bättre är för att i ettan åkte gubbarna alla atraktioner.... men i tvåan åker det bara den populäraste, vilket medför riktigt låga köer där och tomt på dom andra atraktionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Jag har det, men jag spelade ettan mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Har testat det tycker ettan var mycket bättre,det var mycket enklare att hitta i alla menyer där,och så känns det som det inte är nerlaggt lika mycket jobb på tvåan...Och dom borde gjort något åt grafiken, så där såg spelen ut för 4 år se'n... Kort sagt jag är missnöjd med tvåan,men bra att man kan göra egna banor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 vart kan man ladda hem det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts