Kiedis Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Ok...visst hon kanske inte är sveriges kändaste skådespelerska men tyckte hon var bra i dom filmerna man såg henne i, 30:e November, Wallander filmerna (dom senaste), Under ytan och Tre Kronor. Undrar vad hon dog av, om det var naturligt eller överdos, hon ser ju inte ut som en knarkare precis, men man vet ju aldrig. http://www.expressen.se/index.jsp?a=878727 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1000242,00.html R.I.P. Redigerad 14 februari, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Väldigt tråkigt tycker jag, väldigt duktig skådespelerska som jag främst känner igen från Wallander filmerna. Flera sånna filmer är ju pågång (eller?), kommer bli konstigt om det mitt i serien byter skådespelerska. R.I.P :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Såg det när jag gick in på Msn.se, väldigt synd att hon dog då hon var rätt bra skådespelerska (Alltid synd när någon dör dock) Ska inte den här tråden ligga i Allmänt Kiedis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Såg det när jag gick in på Msn.se, väldigt synd att hon dog då hon var rätt bra skådespelerska (Alltid synd när någon dör dock) Ska inte den här tråden ligga i Allmänt Kiedis? Well...skådespelerska = musik, FILM och grafik tänkte jag , men någon kan ju flytta på den om dom tycker att den passar bättre där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 WTF?! Väldigt tråkigt. Hon var riktigt bra skådespelare. Vad ska dom göra i Wallander-serien nu? Blir inte samma utan henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Well, visst kände jag igen henne, men enbart från Wallander-filmerna. F.Ö har jag knappt hört talas om henne. Men R.I.P Redigerad 14 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Gillar inte svenska filmer, men synd ändå! R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Vet inte vem det var... Tänker ni skapa en tråd för varje död kändis nu, bara för att man gjorde en för Anna Nicole? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Vet inte vem det var... Tänker ni skapa en tråd för varje död kändis nu, bara för att man gjorde en för Anna Nicole? Nej (?). Tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Vet inte vem det var... Tänker ni skapa en tråd för varje död kändis nu, bara för att man gjorde en för Anna Nicole? Vissa personers död kan vara ett utmärkt underlag för diskussion, stör det dig? ...med det inte sagt vad jag tycker om denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Har inte sett någon Wallander- film, har inte sett Under Ytan eller Tre Kronor... Bryr mig därför inte särskilt mycket. RiP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Tittade flitigt på "Tre Kronor" när det gick, men kan inte minnas henne där ifrån. Men jag känner igen henne från någon film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Äääh who cares... +1post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Synd, hon var ganska ung vad jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Tragiskt. Hon var ju bara 32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 R.I.P! Synd - hon var en begåvad skådespelerska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Väldigt konstigt med tanke på att hon dog så plötsligt, hon var ju inte omtalad på det viset att det tyder på självmord eller överdos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Först Anna Nicole Smith och nu Johanna Sällström? Aja tråkigt sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Detta känns ganska skumt. Enda filmen jag har sett henne i är Dubbel-8, och där är det ändå inte någon större roll. Men ansiktet och namnet känner man ju igen ändå. Hur som helst tråkigt att dö ung.. och väldigt mystiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Har aldrig sett eller hört talas om henne förut?! Men, det är ju alltid tråkigt när folk går bort. Speciellt i så ung ålder. Redigerad 14 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts