Absurd Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 gratis variationen som fanns att laddaner på gta-sajten iförut... var finns den nu ? och kan man använda "gta" programen till det (typ bygga banor och sånt) som man kan använda till den riktiga ? ps: det stog (vad jag minns) att den gratis variationen inte skulle vara fult lika dan som orginalet... nu beskriver jag allt som en diskmopp så ni som kunde sajten ut och in innan den "sjuk skrev sej" får luska ut med medelande och hjälpa mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 gratis variationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Du menar nog den på FREELOADER... Nu för tiden är det gratis att ladda ner från freeloader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Du tänker nog på demot, det finns att ladda ner från GTA:s officiella hemsida. http://www.rockstargames.com/gta/ Demot är tidsbegränsat men man kan ladda ner en patch som tar bort timern, alla uppdrag är inte heller med. Jag tror man behöver fullversionen av GTA för att kunna göra egna banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Du tänker nog på demot, det finns att ladda ner från GTA:s officiella hemsida. http://www.rockstargames.com/gta/ Demot är tidsbegränsat men man kan ladda ner en patch som tar bort timern, alla uppdrag är inte heller med. Jag tror man behöver fullversionen av GTA för att kunna göra egna banor. Juppz! Man måste ha hela gta (OBS! Behöver inte originalet. Bränd går. 'Sorry om ja sa nåt dumt... :'( ') för att göra banor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 eh, jag var för mig att jag åg någon ting pågta-sajten om att något "företag" har gort en gratis variation, men som inte var så super exakt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 eh, jag var för mig att jag åg någon ting pågta-sajten om att något "företag" har gort en gratis variation, men som inte var så super exakt... Det va FREELOADER (tycker dom ska byta namn till ItsNOTfreeloader....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Det va FREELOADER (tycker dom ska byta namn till ItsNOTfreeloader....) eller payloader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 eller payloader... Eller Ruinloader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Vadå variationen?..menar du inte version??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 jo det menar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts