Jojje Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Gaaaaah!! Försöker klara tutorial, och när jag kommer till polisbilarna som kör på en så trycker jag på vänsterpil, men han duckar inte ur vägen! Nu har jag försökt 43 gånger (ja, jag räknade) utan att lyckas. "DURR IDIOT TRY AGAIN LOLOL" Shut up!! Behöver hjälp fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Gaaaaah!! Försöker klara tutorial, och när jag kommer till polisbilarna som kör på en så trycker jag på vänsterpil, men han duckar inte ur vägen! Nu har jag försökt 43 gånger (ja, jag räknade) utan att lyckas. "DURR IDIOT TRY AGAIN LOLOL" Shut up!! Behöver hjälp fort Testat A knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Ja, när jag trycker hör jag bara ett dovt klickande ljud och ingenting händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Du kan ju börja med att säga vilken plattform det är till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Till PC, och jag har bindat keysarna till WASD, och har prövat dom. Nope, doesn't work there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Du ska iallafall använda både styrtangenterna och numpaden, markören till vänster ska vara styrtangenter och den till höger ska vara numpaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Jaha, båda två! Nu känner jag mig så dum, jag trodde man skulle välja om man skulle ta WASD eller numpad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Hehe, jag hade också problem med det där i början men sen blev jag förbannad och tryckte på alla jävla knappar jag hittade och då fungerade det. Och då tänkte jag ahhhh... Juste numpad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Finns det något program som trycker på keys genom att man trycker t-ex Alt-K för att sätta på det? Är fast I Lucas Apartment där man ska försöka komma fram till dörren istället för att åka in i väggen. (då saker kommer flygande och man ska hoppa ur vägen) Har försökt i 20 minuter nu. Fan vad spelet är jobbigt. EDIT: Hittade en men det måste man betala för Redigerad 14 februari, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Finns det något program som trycker på keys genom att man trycker t-ex Alt-K för att sätta på det? Är fast I Lucas Apartment där man ska försöka komma fram till dörren istället för att åka in i väggen. (då saker kommer flygande och man ska hoppa ur vägen) Har försökt i 20 minuter nu. Fan vad spelet är jobbigt. EDIT: Hittade en men det måste man betala för Tryck bara på alla pilarna på både numpaden och dom vanliga styrpilarna hela tiden, som om du skulle kluddra något på msn. Det gjorde jag genom hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Nej, jag menar jag är fast då man antingen ska fortsätta trycka på A och D, för om man inte gör det åker man in i väggen och förlorar ett liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Lol, har klarat spelet nu. Purple Clan kontrollerar världen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Lol, har klarat spelet nu. Purple Clan kontrollerar världen nu Learn to play.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Learn to play.. Mjo, ska försöka få ett annat slut sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Vad gör man i spelet? Går man bara runt och interagerar med miljön eller finns det action också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Vad gör man i spelet? Går man bara runt och interagerar med miljön eller finns det action också? Broken Sword liknande. Action finns det, du skall trycka på knappar som visar på skärmen och så. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Vad gör man i spelet? Går man bara runt och interagerar med miljön eller finns det action också? Det är typ en film som du själv styr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Precis som kicken sa; det är ett spel som påminner mycket om en film. Riktgt bra spel. 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Laddade ner demot först. Först så fattade ja ej hur man använde saker men nu vet ja det . Ganska spännande. Ska fixa hela spelet sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Ja, ett riktigt rik6tigt bra action Fantasy äventyrs spel. Väldigt nyskapande typ av äventyrs spel där man inte bara går och undersöker allt. Man spelar en man som precis har begått ett mystiskt mord och ska ta treda på vad som hänt samtidigt som man ska hindra att polisen kommer en på spåret. Samtidigt spelar man en polis som ska försöka fånga mördaren och hitta bevis och ta rteda på sanningen. Man spelar lite mot sig själv, alltså. Och saker utvecklar sig efter vad man gör. T ex hur nogrant man försöker dölja mordet, om man försöker rädda någon i trubbel med risken att bli aresterad osv. När det gäller slagsmål och action scener, man ska trycka på knappar och dra i spakarna åt rätt håll i rätt ordning osv. för att scener ska utveckla sig åt rätt håll. Inte så svårt som det låter, iallafall inte på XBox. men jätte krongligt på PC har jag hört. Spelet fick en del dålig kritik när det kom, bla. Super Play har sågar Fahrenheit rätt ordentligt och hade det på en lista över världens 10 värsta spel som borde aldrig ha fått bli till där den var mitt bland rasist spel och våldtäkts spel. Myckt av den dåliga kritiken berodde nog på att de blev besvikna eftersom de rosade spelet så otroligt innan det kom ochs edan levde det sig inte upp till deras förväntningar. Det var t ex mycket mer Fantasy än man väntade sig. Iallafall, gillar man interaktiva äventyrs spel som vågar vara anorlunda så måste man bara spela Fahrenheit. Ja, som många andra, väntar på Fahrenheit 2 (Om spelet nu någonsin blir av). Om du ska skaffa spelet till PC och den olagliga vägen så se till att det är den Europeska versionen eftersom den Amerikanska är starkt censurerad. Redigerad 22 september, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts