Gof Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jag och Kebab är dom enda som spelat vår match... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Jag antar att jag vann? Nävars, men nu är det ju sommarlov och allt, så jag tänkte fråga om ni var sugna på att återuppta det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Hej! Detta var den nyaste jag hittade. Om ni vill ha nån mer turnering får ni akta er för mig, jag är med på rullningstoppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Hej! Detta var den nyaste jag hittade. Om ni vill ha nån mer turnering får ni akta er för mig, jag är med på rullningstoppen Ooooooooooooooj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Var är "rullning"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Var är "rullning"?Indonesien. Du ser. Tweak vann på lotto, så han har åkt jorden runt de senaste veckorna. Nej då, nej då. En rullning är när man spelar alla sju brickor man har på hand och bildar ett ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Indonesien. Du ser. Tweak vann på lotto, så han har åkt jorden runt de senaste veckorna. Nej då, nej då. En rullning är när man spelar alla sju brickor man har på hand och bildar ett ord. Se på tusan. Tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Ooooooooooooooj! försök slå den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 hej. Vi spelade idag igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 hej. Vi spelade idag igen Give it a break, will ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 (redigerad) hej! en kompis! 8474!!!!! Redigerad 30 augusti, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 hej! en kompis! 8474!!!!! Fetisch för cyklar? Jag skulle vilja spela någon gång, men jag är allt för lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Jag har ju fått 250p som max jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Testade att spela för första gången igår, och visst fan var det roligt.. Fast spelet sög riktigt. Ibland ville man lägga ett ord lodrätt, men datorn ville ta ordet så det blev vågrätt och sa att det inte fanns något ord som hette så. Förlorade massvis med poäng på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts