Mathias Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Dags igen för betapet-turnering här på GTAsajten, den här gången är upplägget dock lite annorlunda. Information: Gruppspel: 12 deltagare kommer delas upp i 4 grupper á 3 stycken. Alla kommer möta alla inom gruppen där segraren i varje match tar med sig 2 poäng. Vid oavgjord match delas 1 poäng var ut. Slutspel: Efter gruppspelet kommer alla 1:or lottas mot 2:orna och alla 3:or slås ut direkt. Ställningen i gruppen avgörs efter poäng och om 2 eller fler deltagare står på samma poäng avgör inbördes möten. Sedan kommer ett slutspelsträd bildas där utslagning kommer ske fram till final och bronsmatch. Regler: Matcherna spelats på Betapet.com Försök spela matchen så fort som möjligt. Och var aktiv som möjligt i tråden och ha lite koll på hur de andra matcherna har spelats. Jag bedömer själv när jag tycker att det har tagit för långt tid Den ni ska spela med tar ni kontakt med genom antagligen PM, MSN, röksignaler etc. men INTE i tråden. Det är helt upp till motståndaren (som inte avbröt matchen altså) att avgöra om matchen ska spelas om, eller han/hon själv vill utmärka sig som vinnare. Gäller även ofrivillig nedbrytning eller frivillig. Vid ett avslutat spel så måste någon av lägga upp länken till senaste spelomgången här, för jag ska kunna bekräfta vem som har vunnit och förlorat. (som ni gör genom att klicka på profil sedan välja Spelstatistik och välja senaste spelomgång så har ni länken där). Posta inte bara screenshots. Posta inte screenshots överhuvudtaget, eller spelstatistik som inte tillför turneringen. Bordsregeler: Server = Valfri Spelnamn = Valfritt Bräde = Slumad Antal Spelare = 2 Tempo = Normal [X] = Endast Inbjudning (ni får helt enkelt bjuda in varandra) Ranking = Valfritt Deltagare: (12/12) - (GTAsajtennick - Betapetnick) Qouad - Qouad Godfather - Enbom Kebab - aante _EmiL_ - den0m Maimstream - Brofloskvi Lajnux - Lajnux Vice. - vicec Mr.Dumbom - b3njo Foo - IamDavej Siana - Flugfarfar Rasken - Mortalen Marquis - Leopeobeo Reserver: (1) StellHell - StellHell Sådär, allt glasklart? Redigerad 28 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 ME ME ME ME ME ME ME ME ME ME. Enbom på Betapet. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Kebab - aante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Jag vågar inte vara med eftersom jag är rädd att sega ner allting igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Skulle vara ashäftigt om man körde poängskillnad mellan två personer som hamnar på samma poäng. Eftersom att man måste kämpa matcherna ut även om man ser att man inte kommer kunna vinna, eftersom de där sista poängen kan vara så värdefulla. Det kommer förmodligen också göra att matcherna blir roligare då ingen förmodligen kommer avbryta för att denne ligger under, och eftersom den personen som ser ut att bli förlorare kommer kämpa in i det sista även om matchen inte går att vinna. Jaja, en idé till nästa turnering kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Jag vill vara med den0m på Betapet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Maimstream vill vara med. Jag nickar Brofloskvi. Jag möter vem som helst förutom Foo och Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 I'm in. Lajnux - Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) *borta* Hur Kan jag få en dubbelpost?!?! Är funktionen som sätter in det nya inlägget i det gamla borta?! Redigerad 13 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Jag är med! Nickar b3njo . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Foo - IamDavej Redigerad 13 februari, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 *borta* Hur Kan jag få en dubbelpost?!?! Är funktionen som sätter in det nya inlägget i det gamla borta?! Varför inte bara editera ifrån början för? Och vad är det för funktion du dillar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Sätt mig på reserv sålänge, måste få köra ett par testmatcher förut då jag aldrig spelat det innan. StellHell- StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Varför inte bara editera ifrån början för? Och vad är det för funktion du dillar om? Det finnas (fanns) en funktion som gjorde att om du postade och du hade det senaste posten så sätts det nya in i det gammla om du postar innom 1 timme. ()eller vad tiden nu var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag nickar typ Flugfarfar tror jag. Står i turnering 1. Jag anmäler mig i alla fall. SE UPP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag är med, dålig dock. Mortalen heter jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 5 (4 om Stellan hakar på) platser kvar nu, kom igen så vi kan komma igång och lira lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Måste det vara 16 deltagare innan vi kan börja? Komigen och anmäl er nu i så fall. StellHell: Du kan spela några tränings matcher mot mig om du vill... Redigerad 18 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Måste det vara 16 deltagare innan vi kan börja? Komigen och anmäl er nu i så fall. StellHell: Du kan spela några tränings matcher mot mig om du vill... Ja annars blir det ju lite konstigt, skulle kunna köra på att ha 3 i varje grupp dock och den sista åker ut direkt så blir det kvartsfinaler sen? Isåfall kan jag köra igång det ikväll om Stellan hakar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts