pillipossa Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Pillipossa, så vackert.. Tackar Nu har jag en minimal chans att komma på delad 3e plats, 3a eller delad 5e plats. Redigerad 25 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Jag skulle vilja tacka min mamma och min pappa för deras stöd, magnus för hans otroliga peppning igenom hela tävlingen och Ballack för hans kärlek. Jag är oerhört rörd av vinsten! Tack för alla röster! *räcker upp pokalen i luften och hör jublet* 1:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Aja, en delad tredjeplats får man väl vara nöjd med. Speciellt eftersom jag inte ens trodde på en röst med den där bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 26 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 (redigerad) *Kling* och då var tävlingen slut. Resultat: 1:a Merkkymed 18 röster [37.50%] 2:a Corleonemed 7 röster [14.58%] Delad 3:a spajdermän, Tackleberry och AngryAxel med 4 röster [8.33%] Delad 4:a pillipossa och Tweak med 3 röster [6.25%] Delad 5:a antepanteboy, TwistedC, VickeX, Spam_Snuten, RavenE med 1 röst [2.08%] 6:a samuelszon utan röst [0.00%] Då var ställningarna klara, men vi syns nästa gång (Vårfotograferings-tävlingen) i vår. Redigerad 26 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts