Umberto Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Det är viken i Örnsköldsvik! Eagleshield Bay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Eagleshield Bay! Yup! Inte "Here Sneezed Duck" Du skulle sagt "Det är Örnskölds Vik" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Merrky, helt klart Får mig att tänka på senvinterns/vårens agnling Trodde inte jag skulle få en enda röst, redan 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Merrky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ser ut att det går riktigt bra för Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Sker röstningen till söndag om en vecka eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Rösten går till Den Fantastiske Merkky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 16 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Sker röstningen till söndag om en vecka eller?? Jepp, nästa söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Vote: Merkky, även om Tacs bild var proffsig också. Fast den var mer julkort än vinterfoto, så den hade nog fått min röst i nån sån poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Fy fan vad less jag blir på personer som inte skriver vad dom röstat på. Jag vill veta vem som röstat på mig och andra vill veta vem som röstat på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Fy fan vad less jag blir på personer som inte skriver vad dom röstat på. Jag vill veta vem som röstat på mig och andra vill veta vem som röstat på dom. Amen på det, även fast ganska många skrivit vilka som röstat på mig. Men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Tweak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Rösten föll på TwistedC - Gillar färgtonerna, formerna, och motivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Tweak! En sann konstälskare! Vem mer har röstat på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Vote: Merkky Vem röstade på min? Gissa två gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Aja, en dag kvar och det verkar som att Merkky har segrat... Imorrn kl 18 är tävlingen slut och då ser vi vem som kommit 2a och 3a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Pillipossa, så vackert.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Grattis, Merkky - Fin bild =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Jag kom fyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts