Nord Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Mahalo - raderade ett av dina inlägg då jag tror det råka bli dubbel-post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Mahalo - raderade ett av dina inlägg då jag tror det råka bli dubbel-post Attention whore! Mahalo har fått duppelpostmani då alla hans inlägg efter hans comback har varit just dubbla. Bara att börja redara sörrú. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Gudrun är en idiot, och det får hon vara så länge hon lever. Frågan är ju vad en sönderknullad Puma Swede ska hänga läpp på lapparna för? Hon må ha tagit en hel drös med fylliga creampies för vårt "kära" fosterland, men hon har inget att göra på våra sedlar. Frågan är väl snarare vad skaparen av något som åsamkat så mycket skada har att göra där? Puma skulle iallafall ge lite mer färg till de redan spermbesudlade pengarna som vi använder oss av Nord? Who are these people? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Tycker hela frågan är befängd, då det aldrig kommer gå igenom, och när euron kommer så blir det antagligen samma fula trynen iaf. Nord - AA, same shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Tycker hela frågan är befängd, då det aldrig kommer gå igenom, och när euron kommer så blir det antagligen samma fula trynen iaf. Nord - AA, same shit. Bah! Hela diskussionen är befängd. Detta är bara vilseledande propaganda som saknar värde... ett bra sätt att kontrollera flocken är att kasta dem ett ben eller två, medan de smider. "Förste svensken i rymden har anlänt... 40 år för sent dessutom... samtidigt testas hemlig tesla-teknologi för fulla muggar ute i Nevada-öknen. Brinnande flammor av strimlat kött faller obemärkt rakt över oss, och här sitter vi, nånstans ute i internetdjungeln och diskuterar något som knappast kan klassas som samhällsdebatt... Gudrun Schyman är en blodsugande ödla... och när hon dör blir världen en bättre plats, kanske inte en annorlunda plats men åtminstone säkrare för den vekhjärtade... högern saknar värde, vänstern saknar värde... två sidor av samma mynt... vakna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag röstar för att vi tar ner dom som bestämmer, kastar dom i sjön eller slår ner dom, sen tar vi över makten. Sen sätter vi hultan på 1000 lapparna och mig på 100 lapparna (då jag fick idén) och andra på resten. Sen blir forumet världskänt och vi blir rika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Nord - AA, same shit. :'( Trodde jag liksom inte om dig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 :'( Trodde jag liksom inte om dig..... Same shit, samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Same shit, samma sak. Jepp, same shit different names. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Jag röstar för att vi tar ner dom som bestämmer, kastar dom i sjön eller slår ner dom, sen tar vi över makten. Sen sätter vi hultan på 1000 lapparna och mig på 100 lapparna (då jag fick idén) och andra på resten. Sen blir forumet världskänt och vi blir rika... Världsklass! Det kanske går igenom. Iaf om vi satte en poll på forumet om frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Var nöjda med selma, bitches. De här människorna är så extrema att det går till överdrift. Istället för jämnlikhet så blir det kvinnan som ska ha överhanden. Feminism ska vara jämnlikhet. Alltså vill man ha lika värde om man är kvinna som man. Men är feminism inte då att man inte bryr sig om det är en tjej eller en kille på t.ex mynten eller som statsminister? Ät min kuk, schyman. Oh jag glömde, You don't swing it that way. Redigerad 15 februari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Var nöjda med selma, bitches. De här människorna är så extrema att det går till överdrift. Istället för jämnlikhet så blir det kvinnan som ska ha överhanden. Feminism ska vara jämnlikhet. Alltså vill man ha lika värde om man är kvinna som man. Men är feminism inte då att man inte bryr sig om det är en tjej eller en kille på t.ex mynten eller som statsminister? Ät min kuk, schyman. Oh jag glömde, You don't swing it that way. Feminismen går ut på att alla män är svin och kvinnorna är lika mycket värda som männen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Feminismen går ut på att alla män är svin och kvinnorna är lika mycket värda som männen... warpdrive foo' life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 warpdrive foo' life! Jag tror jag läste det här på forumet första gången men personen som skrev det hade väl fått det därifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Världsklass! Det kanske går igenom. Iaf om vi satte en poll på forumet om frågan Haha, det är en bra idé! REVOLUTION, internet ska ta över världen. Redigerad 15 februari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Feminismen går ut på att alla män är svin och kvinnorna är lika mycket värda som männen... Nja, att feminster försöker göra kvinnor till män, skulle jag vilja påstå. Även där ( i feminismens värld) blir kvinnliga kvinnor förtryckta. Om man har tjol är man kvinnlig kvinna, om man har kort hår och slips är man manlig kvinna. Fult exempel, men orkar inte skriva mer. Könsdiskremineringen är ngt som alla borde tänka på, istället för begrepp som feminism. På en industriplats tex borde det vara lika lön för olika kön, vilket iof är uppenbart! Har abolsut inget med feminism att göra. Mer en fråga om mänsklig rättvisa. Feminismen gör så att kvinnor vill vara och se ut som män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts