LunCh Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Haha! Menar du styrkjärnet då, eller? Styrker, inte stryker. Ja där var vi duktiga igen, har du inget bättre för dig? Sitta på ett forum och försöka vara någonting genom att hitta lite fel? Fy fan vilket folk det har blivit här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ja där var vi duktiga igen, har du inget bättre för dig? Sitta på ett forum och försöka vara någonting genom att hitta lite fel? Fy fan vilket folk det har blivit här Arg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Arg? ne faktiskt inte.. men trött på all sån där små skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 ne faktiskt inte.. men trött på all sån där små skit Stick här i från då? Det kommer nog bli så om du, och ni andra, slutar diskutera om dessa värdefulla papperslappar. Detta är ingen påhoppstråd, utan en tråd om vad vi tycker om detta illasinnade villebråd som Gudrun har hittat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ja där var vi duktiga igen, har du inget bättre för dig? Sitta på ett forum och försöka vara någonting genom att hitta lite fel? Fy fan vilket folk det har blivit här Hitta lite fel? Ditt inlägg var ju inget annat än fel. Vadå blivit här? Jag kom till forumet c a 3-4 månader efter dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Stick här i från då? Ja kan jag väl göra... Vadå blivit här? Jag kom till forumet c a 3-4 månader efter dig. Jag menade inte enbart dig.. Men det e jävligt tråkigt att höra sånt hela tiden. Tex kommer det hit någon ny medlem så frågar han efter hjälp. Då börjar endel medlemar klaga över massa små saker som stav fel och särksrivningar.. Tycker bara det har blivit lite konstig stämning.. men ja ni får tycka som ni vill Ja ja vi skiter i det här.. förtsätt prata om pippi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Pippi på sedlar? Vill fittan skämma ut vårt land eller? Alla länder har bilder på presidenter, kungar o mäktiga personer. Inte sagofigurer med 2 flätor som kan lyfta bilar med fittan. Jävla sverigepolitik rasar som en sten ner från ett berg. Man märker mer och mer vilka de e som styr detta land. Haha det var längesen jag skrattade så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ska jag ha pippi på sedlarna så ska jag fan ha alla i pippi med på mina! Kling & klang, tommy och annika, prussiluskan och hela köret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ska jag ha pippi på sedlarna så ska jag fan ha alla i pippi med på mina! Kling & klang, tommy och annika, prussiluskan och hela köret. Haha ja det kan jag gå med på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ja kan jag väl göra... Jag menade inte enbart dig.. Men det e jävligt tråkigt att höra sånt hela tiden. Tex kommer det hit någon ny medlem så frågar han efter hjälp. Då börjar endel medlemar klaga över massa små saker som stav fel och särksrivningar.. Tycker bara det har blivit lite konstig stämning.. men ja ni får tycka som ni vill Ja ja vi skiter i det här.. förtsätt prata om pippi Allstå förlåt, inget personligt mot dig! Men.... ahahahahahaha................. Sorry, nu fortsätter vi diskutera pippi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Allstå förlåt, inget personligt mot dig! Men.... ahahahahahaha................. Sorry, nu fortsätter vi diskutera pippi! Det roliga var ju "stav fel och särksrivingar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ja ja jag förstår.. Skratta på ni bara, orkar inte mer av det här snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ja ja jag förstår.. Skratta på ni bara, orkar inte mer av det här snart Förlåt, det var taskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ja ja jag förstår.. Skratta på ni bara, orkar inte mer av det här snart Säger också förlåt, inget du skulle ta personligt! Det var bara lite humor i all tråkighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vi borde inte ha någonting på myntens baksida. Eller jo, Göran Persson! Fast han är så fet så det skulle bli nästan samma sak som att inte ha någonting där, han får ju inte plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vi borde inte ha någonting på myntens baksida. Eller jo, Göran Persson! Fast han är så fet så det skulle bli nästan samma sak som att inte ha någonting där, han får ju inte plats. Göran Persson?! Är du efter på nåt sätt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Göran Persson?! Är du efter på nåt sätt eller? Äh, han är ju tuff ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Äh, han är ju tuff ändå! Jag tycker Göran är lite kewl faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Statsministern är väl vår statschef? I övrigt; darkjak borde vara på mynten! Nej. Enligt Sveriges Rikes lag är kungen fortfarande statschef, trots att han inte bestämmer ett skit. Det är därför Sverige fortfarande kallas monarki. @Tommy Vercetti, Corleone m fl Sluta tjafsa innan dom stänger tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Summan av kardemumman; hellre hennes pappa, negerkungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts