Jump to content

Pippi på pengarna!

DimpZ
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 115
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Va fan det ska vara kungen på pengarna :teehee: . Lite kultur får vi väl ha kvar i sverige iallfal

Så du avvisar Astrid Lindgren som en av Sveriges största kulturpersonligheter – större än kungen?

Vad menar du mer? Att Nixon rände runt i Vietnam för att dela ut kakor?

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:teehee: Om jag får påpeka, Anna Lind mördaren är död. Han dog av en hjärtinfrakt på anstalten :P

W00t? Närdå?

Pippi på sedlar? Vill fittan skämma ut vårt land eller? Alla länder har bilder på presidenter, kungar o mäktiga personer. Inte sagofigurer med 2 flätor som kan lyfta bilar med fittan. Jävla sverigepolitik rasar som en sten ner från ett berg. Man märker mer och mer vilka de e som styr detta land.

Haha!! :) Det sjukaste jag hört!

Kan vi inte få Gudruns ansikte på toalettpapper istället?

Ja tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Och din pappa har visst matat dig med för mycket kuk, idiothelvete.

Ja, bort med kungen och fram med tant Astrid.

Det är nog du som har blivit matad med för mycket kuk. Jag fattar inte varför du blandar in familj. Vi snacakr om sedlar inte om hur din pappa daska dig i huvudet som barn. Jävla rövknullade våldtäcktsoffer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pippi på sedlar? Vill fittan skämma ut vårt land eller? Alla länder har bilder på presidenter, kungar o mäktiga personer. Inte sagofigurer med 2 flätor som kan lyfta bilar med fittan. Jävla sverigepolitik rasar som en sten ner från ett berg. Man märker mer och mer vilka de e som styr detta land.

:teehee:

:)

Pippi är mäktig.

Bryr mig faktiskt egentligen inte, inte fan skall jag börja sluta använda pengar (läs: sluta handla) för att Pippi hamnar på dem. Tycker dock inte att vi skall sticka ut så värst, en kung/legend á la Gustav Wasa duger gott och väl.

Kan vi inte få Gudruns ansikte på toalettpapper istället?

Haha! :P

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor