LunCh Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Va fan det ska vara kungen på pengarna . Lite kultur får vi väl ha kvar i sverige iallfal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Va fan det ska vara kungen på pengarna . Lite kultur får vi väl ha kvar i sverige iallfal Så du avvisar Astrid Lindgren som en av Sveriges största kulturpersonligheter – större än kungen? Vad menar du mer? Att Nixon rände runt i Vietnam för att dela ut kakor? Redigerad 12 februari, 2007 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Om jag får påpeka, Anna Lind mördaren är död. Han dog av en hjärtinfrakt på anstalten W00t? Närdå? Pippi på sedlar? Vill fittan skämma ut vårt land eller? Alla länder har bilder på presidenter, kungar o mäktiga personer. Inte sagofigurer med 2 flätor som kan lyfta bilar med fittan. Jävla sverigepolitik rasar som en sten ner från ett berg. Man märker mer och mer vilka de e som styr detta land. Haha!! Det sjukaste jag hört! Kan vi inte få Gudruns ansikte på toalettpapper istället? Ja tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 ...Och din pappa har visst matat dig med för mycket kuk, idiothelvete. Ja, bort med kungen och fram med tant Astrid. Det är nog du som har blivit matad med för mycket kuk. Jag fattar inte varför du blandar in familj. Vi snacakr om sedlar inte om hur din pappa daska dig i huvudet som barn. Jävla rövknullade våldtäcktsoffer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vägra växla? Vad menar du? Att turisterna som kommer hit frivilligt struntar i att växla till den enda valuta som går att betala med? Du förstår väl vad jag menar? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Så du avvisar Astrid Lindgren som en av Sveriges största kulturpersonligheter – större än kungen? Ja det gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Det är nog du som har blivit matad med för mycket kuk. Jag fattar inte varför du blandar in familj. Vi snacakr om sedlar inte om hur din pappa daska dig i huvudet som barn. Jävla rövknullade våldtäcktsoffer. Snackar vi intelligenskvot 2,7, eller? Ja det gör jag Intressant. Hur styrker du denna galenskap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 jag vet inte jag får väl ta stryk järnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Snackar vi intelligenskvot 2,7, eller? Intressant. Hur styrker du denna galenskap? Nej vi snackar inte intelligenskvot... Vart vill du komma egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Du förstår väl vad jag menar? Eller? Absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Det är nog du som har blivit matad med för mycket kuk. Jag fattar inte varför du blandar in familj. Vi snacakr om sedlar inte om hur din pappa daska dig i huvudet som barn. Jävla rövknullade våldtäcktsoffer. Gratz. Now go die. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Sammanlagt två varningar utdelade i tråden. Nu lugnar vi oss, kan ni inte föra en vettig diskussion utan påhopp så kommer hänglåset fram! Var så säkra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vote: Karlsson på taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Fi borde heta Fy istället. Slogan: FY FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jävla rövknullade våldtäcktsoffer.Vi snackar om sedlar här, inte personlig bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Pippi på sedlar? Vill fittan skämma ut vårt land eller? Alla länder har bilder på presidenter, kungar o mäktiga personer. Inte sagofigurer med 2 flätor som kan lyfta bilar med fittan. Jävla sverigepolitik rasar som en sten ner från ett berg. Man märker mer och mer vilka de e som styr detta land. Pippi är mäktig. Bryr mig faktiskt egentligen inte, inte fan skall jag börja sluta använda pengar (läs: sluta handla) för att Pippi hamnar på dem. Tycker dock inte att vi skall sticka ut så värst, en kung/legend á la Gustav Wasa duger gott och väl. Kan vi inte få Gudruns ansikte på toalettpapper istället? Haha! Redigerad 12 februari, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vi snackar om sedlar här, inte personlig bakgrund. Yes, och gamla påhopp i tråden skall ej fortsättas diskuteras då det har en tendens till att spåra ur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 jag vet inte jag får väl ta stryk järnet Haha! Menar du styrkjärnet då, eller? Styrker, inte stryker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Sammanlagt två varningar utdelade i tråden. Nu lugnar vi oss, kan ni inte föra en vettig diskussion utan påhopp så kommer hänglåset fram! Var så säkra. Jag tänkte just det under tiden jag scrollade igenom tråden. Hur kan det gå så illa på så kort tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag tänkte just det under tiden jag scrollade igenom tråden. Hur kan det gå så illa på så kort tid? Yes, och gamla påhopp i tråden skall ej fortsättas diskuteras då det har en tendens till att spåra ur! Som sagt, vi lämnar det där det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts