Jump to content

Pippi på pengarna!

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Ännu ett bevis på att feminism är värre än nazismen.

Släpp lös Anna lind mördaren så han kan hugga ner Gudrun för helvete, jävla padda!

Inte för att jag tycker att Gudrun är en hyvens flicka, men att jämföra nazism med feminism är väl ändå att ta i? Feminismen har ju inte ur historiskt perspektiv startat krig och utfört folkmord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 115
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Inte för att jag tycker att Gudrun är en hyvens flicka, men att jämföra nazism med feminism är väl ändå att ta i? Feminismen har ju inte ur historiskt perspektiv startat krig och utfört folkmord.

ENDAST på grund av bristen på feministiska regeringar, min käre watsson.

Hade FI fått ta över skulle det vara rena apartheid, fast med kön istället för "raser" (hatar uttrycket).

Statschefen ska finnas på våra mynt, så enkellt är det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fram tills då kungen inte längre är sveriges statschef bör vi ha kvar kungen på mynten.

Gustav Wasa är på sätt och vis Sveriges landsfader, alltså bör han få vara kvar även långt, långt in i framtiden.

Detta är bara ett uttalande med avsikten att man inte ska glömma bort att partiet Feministiskt Initiativ fortfarande finns.

Dock är jag själv för att man inför republik i Sverige!

Statsministern är väl vår statschef?

I övrigt; darkjak borde vara på mynten! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla lilla FI-sympatisör. Det går onekligenatt gämföra dessa två hur bra som helst.

Hur farliga var nazisterna innan dom vann valet och startade världskrig? Skulle FI få igenom allt dom ville har du en här som skulle göra standskupp. Feministerna är och kommer att förbli värre än nazisterna tills dom kommer med något vettigt.

rolleyes.gif Om jag får påpeka, Anna Lind mördaren är död. Han dog av en hjärtinfrakt på anstalten rolleyes.gif

R.I.P

Får väl åka upp till Hufvudstaden och göra mig av med Gudrun själv nu då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla lilla FI-sympatisör. Det går onekligenatt gämföra dessa två hur bra som helst.

Hur farliga var nazisterna innan dom vann valet och startade världskrig? Skulle FI få igenom allt dom ville har du en här som skulle göra standskupp. Feministerna är och kommer att förbli värre än nazisterna tills dom kommer med något vettigt.

R.I.P

Får väl åka upp till Hufvudstaden och göra mig av med Gudrun själv nu då.

Men!... Argh, på dig! Jag ifrågasätter din jämförelse mellan Feminismen och Nazismen, det har inget som helst att göra med min politiska läggning, eller hur?

Skulle hellre vilja se Feminismen jämföras med något mer aktuell, helt enkelt. Ta det som du vill. Är jag sympatisör då jag märker dina ordval?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men!... Argh, på dig! Jag ifrågasätter din jämförelse mellan Feminismen och Nazismen, det har inget som helst att göra med min politiska läggning, eller hur?

Skulle hellre vilja se Feminismen jämföras med något mer aktuell, helt enkelt. Ta det som du vill. Är jag sympatisör då jag märker dina ordval?

Alla som inte är emot är för.

Och saken är den att det inte finns något så genomruttet som feminismen i dagens samhälle, så nazismen får stå sitt kast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som inte är emot är för.

Och saken är den att det inte finns något så genomruttet som feminismen i dagens samhälle, så nazismen får stå sitt kast.

Alla som inte är emot är för? Det stämmer ju på sätt och vis, men du har inte funderat på att det finns de som vill ha fakta och åsikter från båda sidor innan en riktigt egen åsikt kan fattas? Att jag ställer mig på både din och feminismens sida för att jag vill veta hur båda tänker och resonerar, och ingen av dem verkar vidare lovande. Gudrun är ett sågspån och du är för trångsynt.

Vill tillägga att den feminism du talar om är ett skräckexempel över hur långt det kan gå när människor inte fattar när gränsen är nådd. Tål att jämföras med kommunismen i ryssland som råkade bli en rätt okänd form av diktatur. Femimisnen vill, om man skall lyssna på vad själva ideologin står för, skapa jämnbalans mellan könen; bättre kallad equalism. Handlar partiet därefter inte enligt sina egna regler är det en ny konstig ideologi de skapat bakom fasaden av feminism. Förstår du hur jag tänker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pippi på sedlar? Vill fittan skämma ut vårt land eller? Alla länder har bilder på presidenter, kungar o mäktiga personer. Inte sagofigurer med 2 flätor som kan lyfta bilar med fittan. Jävla sverigepolitik rasar som en sten ner från ett berg. Man märker mer och mer vilka de e som styr detta land.

F!, som föreslog detta, sitter varken i riksdag eller regering.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

F! eller inte det är inte det som är det jävla problemet här eller hur? Problemet är att vi har en fitta vid namn Gudrun som vill få alla turister att vägra växla när dem kommer hit.

...Och din pappa har visst matat dig med för mycket kuk, idiothelvete.

Ja, bort med kungen och fram med tant Astrid.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

F! eller inte det är inte det som är det jävla problemet här eller hur? Problemet är att vi har en fitta vid namn Gudrun som vill få alla turister att vägra växla när dem kommer hit.

Vägra växla? Vad menar du? Att turisterna som kommer hit frivilligt struntar i att växla till den enda valuta som går att betala med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor