DimpZ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vad tror ni om Schymans idéer? :'( http://www.dinapengar.se/Avdelningar/Artik...c02%5c12%5c6537 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Naken-Janne skulle passa bättre. -_- Redigerad 12 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Naken-Janne skulle passa bättre. -_- Snygg quote där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Haha, ska vi ha leksakspengar och gå runt med? LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Räcker det inte med Selma Lagerlöf? Jävla feministfittor. Redigerad 12 februari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Nja, Astrid Lindgrens ansikte kan jag gå med på...eller så borde det bli hon är ikon och Sverige är delvis känt runt om i världen tack vare henne, men Pippi Långstump skulle jag inte vilja ha på pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Fram tills då kungen inte längre är sveriges statschef bör vi ha kvar kungen på mynten. Gustav Wasa är på sätt och vis Sveriges landsfader, alltså bör han få vara kvar även långt, långt in i framtiden. Detta är bara ett uttalande med avsikten att man inte ska glömma bort att partiet Feministiskt Initiativ fortfarande finns. Dock är jag själv för att man inför republik i Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Men vafan. Visst, kungen kanske kunde tas bort, men Gustav Wasa är fortfarande en ikon för sverige, så varför ska han avskaffas från 1000-lapparna? Men varför inte? Att se en bild på mig på enkronorna skulle ju inte vara helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Håller med henne om att morarkin är en äcklig kvarleva av den gammla diktaturen i Sverige. Kungen är en självgod, uppblåst nolla som tror att han är bättre än alla andra. På blodigaste allvar, han tror det. Han och hans äckliga pack till familj förpestar och parasiterar på det svenska samhället. De är som en svulst. Sådana plockar man bort... Så fort en politiker gör minsta lilla fel gnäller folk och vill ha bort dem. Men hjärtvättade som folk är ser de inte hur illa behandlade de blir av sin konung! Usch... För övrigt vill jag inte ha P. långstrump på mina sedlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Mångkulturen borde ha en inverkan på valet, det ligger väl i tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vi borde ha Chuck Norris på pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Då kan vi väll lika gärna ha Saddam Hussein, Usama Bin Laden och Monopol pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Varför ska vi ha pengar överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vi borde ha Chuck Norris på pengarna. Chuck Norris är för cool för sverige. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Då kan vi väll lika gärna ha Saddam Hussein, Usama Bin Laden och Monopol pengar. Nej, för varken Saddam eller Usama har gjort något bra. Visst, de har förmodligen rötter i Sverige, men något bra har de inte gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Nej Tack Astrid och Nils Holgersson är okej men snälla inte Pippi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 "Okej då" till Astrid, nej till Pippi, absolut nej till att man ska byta ut nuvarande kungen på enkronorna. Om Astrid ska dyka upp får hon antingen ersätta 20-lappen eller vänta på en ny sedel, som inte lär komma på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ännu ett bevis på att feminism är värre än nazismen. Släpp lös Anna lind mördaren så han kan hugga ner Gudrun för helvete, jävla padda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Typiskt vänsternonsens. Länge leve Hans Majestät Konungen! Hooray! Ska något bytas är det valutan och då mot €uro naturligtvis. Iofs om man tänker på hur det ser ut i dagens Svedala kanske man får nöja sig med irakiska dinarer en vacker dag i framtiden. Oh well, pengar som pengar. Redigerad 12 februari, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Bryr mig inte ett skit. Ge mig euro och få käft på henne så är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts