Jump to content

Pippi på pengarna!

DimpZ
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 115
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Fram tills då kungen inte längre är sveriges statschef bör vi ha kvar kungen på mynten.

Gustav Wasa är på sätt och vis Sveriges landsfader, alltså bör han få vara kvar även långt, långt in i framtiden.

Detta är bara ett uttalande med avsikten att man inte ska glömma bort att partiet Feministiskt Initiativ fortfarande finns.

Dock är jag själv för att man inför republik i Sverige!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med henne om att morarkin är en äcklig kvarleva av den gammla diktaturen i Sverige. Kungen är en självgod, uppblåst nolla som tror att han är bättre än alla andra. På blodigaste allvar, han tror det. Han och hans äckliga pack till familj förpestar och parasiterar på det svenska samhället. De är som en svulst. Sådana plockar man bort...

Så fort en politiker gör minsta lilla fel gnäller folk och vill ha bort dem. Men hjärtvättade som folk är ser de inte hur illa behandlade de blir av sin konung! Usch...

För övrigt vill jag inte ha P. långstrump på mina sedlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typiskt vänsternonsens. Länge leve Hans Majestät Konungen! Hooray!

Ska något bytas är det valutan och då mot €uro naturligtvis. yes_645834_0.gif

Iofs om man tänker på hur det ser ut i dagens Svedala kanske man får nöja sig med irakiska dinarer en vacker dag i framtiden. Oh well, pengar som pengar. :teehee:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor