Alle090 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Lägg till mig på * Sa-Mp och *Flight Simulator X OMG: Ny sida!? Redigerad 3 april, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag spelar Rollspel och FPS, mest Oblivion, GTA och UT 2004 Komunikation Ingen, har inte fått internet ännu efter flyten =( Övrigt Spelar WoW ibland när tillfälle ges. Har inte spelat så mycket spel på sista tiden, haft för mycket annat att göra^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 OMG: Ny sida!? ja, ny sida... Och meningen med att kommentera det är...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 ja, ny sida... Och meningen med att kommentera det är...? I en edit gör det inte så mycket, han försökte väl vara rolig eller något i den stilen. - Lägg till mig på Soldat och ta bort mig från World of Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Jag spelar WoW, BF 2142. CS, Warcraft 3: TFT. Komunikation Ventrilo Redigerad 3 april, 2007 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) ja, ny sida... Och meningen med att kommentera det är...? Lika onödigt att kommentera kommentaren? ..och att kommentera kommentarens kommentar också kanske. Nej nu ska jag vara tyst. Men att kommentera den som kommenterar kommentarens kommentar då? Det är utan tvekan onödigast. Tyst nu, spammerboy. You'll make us all go down. :'( Redigerad 3 april, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Lika onödigt att kommentera kommentaren? ..och att kommentera kommentarens kommentar också kanske. Nej nu ska jag vara tyst. Men att kommentera den som kommenterar kommentarens kommentar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Ta bort mig från WoW och skriv upp mig på UT2004 och Quake 3 är du snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Ta bort mig ifrån WoW och Gw Och lägg till mig på Command & Conquer : Tiberian sun FlyFF Silkroad och Counter Strike : Condition Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Stryk mig på MapleStory och Knight Online, tack. Sedan vill jag skapa en helt ny grupp som heter Tales of Pirates, för det spelar jag. Inga fotnoter denna gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Ok, jag har ingen ny dator än men sedan kommer jag att spela/r Battlefield 2 Counter-Strike Source Day of Defeat Source Command & Conquer Tiberium Wars Jag kommer inte kunna kommunicera med mic Redigerad 6 april, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Vad spelar jag nu? Jag spelar nästan aldrig... men då jag spelar blir det Sanitarium eller Dark Messiah of Might and Magic, som för övrigt får RAM-läckor hela tiden vilket gör spelandet ett helvete. Sanitarium? Isometriskt äventyr från 98. Riktigt intressant faktiskt: http://www.underground-gamer.com/imagebucket/sanitarium_002.jpg http://www.underground-gamer.com/imagebucket/sanitarium_003.jpg Dark Messiah känner nog de flesta till. Edit: Får inte glömma alla spel jag har också. Det blir nog ganska svårt att bestämma mig vilket jag ska spela härnäst... Ace Ventura - Pet Detective Age Of Wonders 2 & 3 AGON - The Mysterious Codex Alien Carnage Alien Shooter - Vengeance Amerzone Anachronox Ankh *testat Arcanum Arx Fatalis Asterix - The Gallic War *spelat för längesedan Asterix & Obelix XXL Bad Day On The Midway Bad Toys 3D *spelat Bandits - Phoenix Rising Barrow Hill *spelat, suger Beyond Divinity Bow and Arrow *hehe Broken Sword 1 - The Shadow of the Templars *testat Broken Sword 2 - The Smoking Mirror Broken Sword 3 - The Sleeping Dragon Broken Sword 4 - The Angel Of Death Brothers in Arms - Road to Hill 30 Brothers In Arms 2 - Earned In Blood Bust-a-Move 4 *spelat för längesedan Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth *spelat Call of Cthulhu - Prisoner of Ice Chaser Chewy - Esc From F5 *testat Chip's Challenge *lol Chronomaster Claw Clive Barker's Undying Comix Zone Company of Heroes CSI - 3 Dimensions Of Murder D.I.R.T. - Origin of the Species Dark Messiah of Might and Magic Day of the Tentacle *spelat Dementia Demon Stone Deus Ex 2 - Invisible War Devil May Cry 3 *spelat Discworld Discworld 2 - Missing Presumed... ! Discworld Noir Divine Divinity Doomsday Ultimate Pack (Doom, Heretic, Hexen) *testat Drakan - Order Of The Flame Drakar och demoner - Själarnas brunn *spelat demo Duckman - The Graphic Adventures of a Private Dick Duke Nukem 3D Atomic Edition *spelat Dungeon Keeper Elasto Mania *spelat Emperor - Battle For Dune Evil Islands - Curse of the Lost Soul *testat Fate Flying Heroes Frogger 2 - Swampy's Revenge Full Throttle Gadget Gex Gex 3D - Enter The Gecko Gilbert Goodmate and The Mushroom of Phungoria *testat Gish Global Operations H.E.D.Z Hamsterball Gold *spelat Heart of Darkness *spelat för längesedan Heretic 2 Hitman - Blood Money *testat House Of The Dead 3 * varvat flertalet gånger IGI 2 - Covert Strike Immortal Cities - Children of the Nile In Cold Blood *testat Infernal Jack Orlando - A Cinematic Adventure Jade Empire Jazz Jackrabbit *spelat Kamui Kingpin - Life of Crime Koala Lumpur - Journey to the Edge Kohan 2 - Kings of War Law And Order - Justice Is Served Legacy Of Kain - Defiance Legacy of Kain - Soul Reaver 2 LEGO Star Wars *testat Lego Star Wars 2 Little Big Adventure Little Big Adventure 2 Marble Blast Gold Marble n Madness MDK 2 *testat MechCommander 2 MechWarrior 4 Medal of Honor - Allied Assault *spelatför längesedan Medal of Honor - Pacific Assault Mega Man Legends Megaman X7 Megaman X8 Men Of Valor Monkey Island 1 & 2 - Monkey Island Special Monkey Island 3 - The Curse of Monkey Island Monkey Island 4 - Escape from Monkey Island Mortal Kombat 4 Myst Nancy Drew - Secret Of The Old Clock Necronomicon - The Dawning of Darkness Neverwinter Nights 2 *testat Nibiru - Age Of Secrets Omikron - The Nomad Soul Pac-Man - Adventures in Time Painkiller Paradise Phobia 2 *spelat Planescape Torment *testat Post Mortem Prince Of Persia 3 - The Two Thrones *testat Project Eden Project IGI - I'm Going In *spelat demo Project Nomads Project Snowblind Psi-Ops - The Mindgate Conspiracy Quest for Glory 5 Rayman 3 - Hoodlum Havoc RC Cars *spelat Return to Castle Wolfenstein Robin Hood - The Legend of Sherwood Rogue Trooper *testat Rolling Madness 3D Runaway 2 *testat Rune *testat Sam & Max Hit the Road Sanitarium *spelar Second Sight Serious Sam - The First Encounter Serious Sam - The Second Encounter Shadoan Shadow Of Destiny Sherlock Holmes - The Awakened Sid & Al's Incredible Toons Simon the Sorcerer Simon the Sorcerer II - The Lion, the Wizard and the Wardrobe Snoopy vs. The Red Baron Soldiers of Anarchy Space Colony Star Trek - Elite Force 2 Star Wars Battlefront II Stubbs the Zombie Summoner Super Bust-a-Move Syberia Syberia 2 The Adventures of Willy Beamish The Bizarre Adventures of Woodruff & The Schnibble The Chronicles of Riddick - Escape From Butcher Bay *testat The Hobbit The Incredible Machine *spelat The Incredible Machine 3 The Incredible Toon Machine The Moment of Silence The Neverhood *testat The Sting! Time Commando TMNT Tom Clancy's Ghost Recon Tom Clancy's Ghost Recon - Advanced Warfighter Tom Clancy's Rainbow Six - Lockdown Tom Clancy's Rainbow Six - Raven Shield Tom Clancy's Rainbow Six - Vegas Tomb Raider 4 - The Last Revelation Tomb Raider 5 - Chronicles Tomb Raider 6 - The Angel of Darkness Tony Tough and the Night of Roasted Moths Toonstruck Torin's Passage Tribes 4 - Vengeance Unreal *testat Unreal II - The Awakening *testat Urban Chaos Weird Worlds - Return to Infinite Space Vivisector - Beast Within Wizardry 8 Wizards & Warriors WorldSpiral - LIATH X-Men Legends II - Rise Of Apocalypse Yager Zax - The Alien Hunter Zork - Nemesis & Grand Inquisitor Zork - Return to Zork Redigerad 6 april, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Vad spelar jag nu? ... Nu tror jag ju inte att alla de där har multiplayerfunktion och du vill spela dem med andra här på forumet, som den här tråden handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Skriv in mig på Jedi Academy. har skaffat spelet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Får inte glömma alla spel jag har också. Det blir nog ganska svårt att bestämma mig vilket jag ska spela härnäst... *lista* Ååh, Simon the Sorcerer! Men bara 3 Star Wars spel... Redigerad 7 april, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Ååh, Simon the Sorcerer! Men bara 1 Star Wars spel... Nej då, han hade 2st Lego Star Wars också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vill göra en ändring... Jacker, skriv också upp mig på PR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Nu tror jag ju inte att alla de där har multiplayerfunktion och du vill spela dem med andra här på forumet, som den här tråden handlar om. Meh. Jag trodde det var som "Weekend Gamer" på Evil Avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Jag spelar: Garry's Mod (inte Gmod9) SWAT 4 Day of Defeat: Source Day of Defeat Sven Co-op Counter-Strike Counter-Strike Source HL2: DM Team Fortress Classic Silkroad Online (Tibet servern, heter Jojje) Kommunikation: Headset med mikrofon Övrigt: Har hamachi och Ventrilo Har ej Stetchkov Syndicate på SWAT4. Fan, blev sugen nyss att spela SWAT 4 med någon. Jag har 1.1, och jag hittade det i buskaget. Några andra som vill köra? Vi kan prata över Ventrilo. Redigerad 13 april, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Ta bort mig på Rainbow Six: Vegas. Lägg till mig på Counter Strike 1.6 och SA:MP! Redigerad 14 april, 2007 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts