Juster Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Skriv upp mig på Battlefield 2+ att jag har en mikrofån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Får jag tillägga att jag stavas Xemtoth inte Xemoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Jag spelar Rainbow Six: Vegas. Vill du lira adda micke_westman@hotmail.com Har mick, teamspeak och ventrilo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Jag spelar:Counter-Strike 1.6 Kommunikation:Mikrofon Övrigt:pelle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Jag spelar: Jedi Academy, Cs 1.6, CS source. Kommunikation:Typ micc och typ msn. Övrigt:spelar klan i 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Att jag inte har sett denna tråd tidigare. Jag spelar: Battlefield 2 Flight Simuolator X Kommunikation: Har mikrofon och TeamSpeak Övrigt: FSX är för närvarande av installerat. Men jag hoppas på att komma igång snart igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Lägg gärna till Command & Conquer 3 Tiberium Wars och skriv upp mig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jag vill uppdatera mig. Jag spelar: Tony Hawk's American Wasteland (THAW). Samma tillbehör som innan; inga alls förutom tangentbordet. Övrigt: Jag nickar BoboBob, och skapar jag ett rum så heter det FunForFree och är lösenordslöst, så det är fritt att komma in. Synes alls om ni spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag spelar: Starcraft, SA-MP, UT 2004, Trackmania Nations, Kommunikation: Har mikrofon. Kan kommunicera via msn (telefon) och inbyggd funktion i spelet (t.ex UT2004). Övrigt: Nothing to admit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Du kan ta bort mig från Sudden Strike 2 då jag slutat spela det och ändå ingen på sajten spelar det. :'( Redigerad 1 april, 2007 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Jag spelar: CoD1/2, CS1.6,CSCZ,CSS,WC3,WCTFT,ArmA,UT2004,BF2,BF2142,BF1942,SWAT4,SWAT4expansion,BFVC,GTASAMP,Letar WoW Private server,DoD,DoDS,Diablo2 Lod,GmoD,HLDM,HL2DM,SCCT,SCDA. Komunikation.MSN,Skype,Vent,TeamSpeak,Xfire,Steam, Har mic. Övrigt:Är inte aktiv på alla spel jämt. Är det någon bra WoW private server där ute som funkar så medela mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Kasta in mig på WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Kasta bort mig från WoW! Lirar inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Ingen som vill spela AoE 2 med mig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Jag spelar: Alien vs predator 2 Kommunikation: Mic. Övrigt: Nix. Redigerad 3 april, 2007 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Jag spelar: Alien vs predator Kommunikation: Mic. Övrigt: Nix. 2:an då eller? Det är skitbra. Edit. Tibia ser så tomt ut, lägg in mig där även fast jag svurit att aldrig spela igen. Redigerad 3 april, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 2:an då eller? Det är skitbra. Edit. Tibia ser så tomt ut, lägg in mig där även fast jag svurit att aldrig spela igen. 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag spelar: Unreal Tournament 2004 Kommunikation: Mic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Jag spelar: Jedi Knight II: Jedi Outcast Kommunikation: Mic. Övrigt: Orginal versionen, inge patch. Redigerad 3 april, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Lägg in mig på Vice City Muliplayer. CoD2 kan du också lägga till mig på. Kan snacka i mic och xfire. Redigerad 3 april, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts