DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Lägg till Call of Duty i listan, köpte det igenom Steam igår kväll \o/ Va kosta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Va kosta det? Typ 200 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Jag kan spela CS, CZ, Day of Defeat. Jag har en mikrofon som funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Känner mig ensam på Need for speed. Plocka bort mig från det spelet, lirar ändå inte online på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Skriv upp mig på WoW. Har börjat igen.. kunde hålla mig borta från det i.. 5 dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Skriv upp mig på WoW. Har börjat igen.. kunde hålla mig borta från det i.. 5 dagar! Haha, det låter som om jag ska fortsätta låta bli WoW Skriv upp mig på Soldat också, det var ett tag sen men jag kommer snabbt in i det! Jag skapade en tråd om det för länge sen för att försöka få ihop lite svenska spelare, gärna från forumet, men det tycktes vara ute. Det är det väl iofs, men nu när folk ser det i denna tråd kanske de ångrar sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Skriv upp mig på CoD 2 och WC3 TFT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Jag spelar: Counter-Strike: Source Kommunikation: Har mikrofon och Ventrilo Mix Övrigt: Spelar i klan i Cs:s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Jag spelar Sudden Strike 2. har MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 När jag får tillbaka datorn: Spelar: CS:S Har mick men bara Skype. Fixar väl TS eller Vent om det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 När ska vi dra ihop ett gäng o börja lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 När ska vi dra ihop ett gäng o börja lira? Får du väl göra när du ivll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 När ska vi dra ihop ett gäng o börja lira? Tror idén med det här är att man ska kunna kontakta någon när man e spelsugen själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Jag spelar: World of warcraft Kommunikation: Mick Övrigt: Kör på realmen Shadowmoon, NE druid vid namn Kemoi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Jag spelar: Counter-Strike Source, Battlefield 1942, Battlefield Vietnam, Guildwars, Warcraft III+Exp, HL2 Death Match Kommunikation: Inge mic, inge teamspeak eller liknande Övrigt: Jag lirar spelen ytterst sällan.. Heter Xemtoth Darkbringer på GuildWars.. Redigerad 22 februari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Nån som har lust o lira BF1942 har inga mod till det än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Nån som har lust o lira BF1942 har inga mod till det än De i listan är där för att de kan tänka sig att spela med folk, det är bara kontakta någon av de som skrivit upp sig på det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 De i listan är där för att de kan tänka sig att spela med folk, det är bara kontakta någon av de som skrivit upp sig på det spelet. Exaktamundo. Och med det menar han PM, lär dig använda det solidsnake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Spelar Warcraft III + Frozen Throne och Diablo II: LoD. Har ingen mick och enda kommunikation jag har är väl msn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Jag spelar: SA-MP Kommunikation: Shure SM 58 (Mikrofon ) Övrigt: Spelar bara GTA... och hårdrock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts